نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تاد بولی - بهداد اقبالی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی روزهای بدی را می‌گذراند و مالکان باشگاه به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته‌اند.

بهداد اقبالی با خطر واکنش شدید هواداران مواجه شده است. مالک مشترک آبی‌ها شروع وحشتناکی را در فصل تجربه کرده و همه چیز در روز یکشنبه پس از شکست مقابل استون‌ویلا بدتر شد.

اقبالی پس از باخت به رختکن چلسی رفته، و گفته می‌شود این کار او تبدیل به یک عادت شده است. به گزارش تلگراف، رئیس استمفوردبریج پس از هر مسابقه‌ای که در این فصل تماشا کرده به رختکن رفته تا در کنار بازیکنانش باشد. تاد بولی پس از شکست ۲-۱ مقابل برایتون در ماه آوریل بازیکن خود را «خجالت‌آور» توصیف کرد. اما گفته می‌شود که اقبالی تا الان بازیکنان را خطاب قرار نداده است. در عوض ادعا می‌شود که او فقط با بازیکنان و کادر مربیان احوالپرسی می‌کرد و برایشان آرزوی موفقیت می‌کرد.

اقبالی پس از شکست مقابل ویلا در خانه از دست هواداران خشمگین چلسی فرار کرد. طرفداران از او که با عجله زمین را ترک می‌کرد فیلم گرفتند. او که متوجه شد هواداران تعقیبش می‌کنند سرعت خود را زیاد کرد و به داخل رنج‌روور خود پرید و به سرعت از آنجا دور شد.

شکست مقابل ویلا باعث شد تا چلسی در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد؛ تنها سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط. شاگردان مائوریسیو پوچتینو در شش بازی ابتدایی خود تنها یک برد کسب کرده و تنها ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی