میلیاردر معروف هنوز بی‌خیال منچستریونایتد نشده است
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سر جیم رتکلیف به امید شکستن بن‌بست چند ماهه ساختار پیشنهادی خود را به امید خرید باشگاه منچستریونایتد تغییر می‌دهد.

سر جیم رتکلیف آماده تغییر پیشنهاد خود برای خرید منچستریونایتد است. میلیاردر بریتانیایی و بانکدار قطری شیخ جاسم هر دو در حال مبارزه برای خرید باشگاه از خانواده گلیزر هستند. علیرغم اینکه مالکان آمریکایی در نوامبر گذشته این تیم را برای فروش گذاشتند، هیچ معامله‌ای انجام نشد و مذاکرات اکنون به بن‌بست رسیده است.

با این حال، رتکلیف ۷۰ ساله از تلاش برای خرید یونایتد دست برنداشته است. به گزارش بلومبرگ، رئیس کمپانی اینئوس و مشاورانش به دنبال تغییر ساختار پیشنهاد خود برای پایان دادن به حماسه تصاحب باشگاه هستند. رتکلیف در اوایل سال جاری پیشنهاد خرید ۶۹ درصد از منچستریونایتد را ارائه کرد، اما این پیشنهاد در میان سهامداران اقلیت، از جمله لیندسل ترن، آریل اینوستمنتز LLC و امیننس کپیتال مورد استقبال قرار نگرفت.

گلیزرها منتظر پیشنهاد ۶ میلیارد پوندی هستند و برخی ادعا می‌کنند که پیشنهادی نزدیک به ۱۰ میلیارد پوند همه خواهر و برادرهای گلیزر را خوشحال می‌کند. اوایل این ماه اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مالکان دیگر تمایلی به کناره‌گیری ندارند و این منجر به سقوط شدید قیمت سهام باشگاه شد. افت شدید ۲۱ درصدی در قیمت سهام گزارش شد و بعد کمی بهتر شد و به ۱۸ درصد کاهش یافت، به این معنی که بدترین روز منچستریونایتد از زمان پیوستن به بورس در سال ۲۰۱۲ رقم خورد. این سقوط ۶۰۰ میلیون پوند از ارزش تیم کم کرد و ارزش آن روی ۳.۳ میلیارد پوند باقی ماند.

در همین حال، بدهی‌های باشگاه تحت مالکیت گلیزرها برای اولین بار به ۱ میلیارد پوند رسید، و پرداخت‌های معوق ۳۱ میلیون پوند افزایش یافته است. در چند فصل اخیر خشم طرفداران افزایش یافته و اعتراضات متعددی بر ضد گلیزرها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: نگاهی به دنیای پر زرق و برق میلیاردری که مشتری منچستریونایتد شد/ از اخراج شدن از کار به دلیلی مضحک تا کسب درآمد میلیارد پوندی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوز IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    اف سی کیسه چند ؟ دوزار ؟؟!!! نمیارزه داداش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی