نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خبر خوش به قلعه‌نویی؛ مصدومیت ستاره ملی‌پوش به پایان رسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره لژیونر فوتبال ایران با پایان دوران مصدومیت آماده بازگشت به میادین شد.

علی قلی‌زاده ۴ فروردین ۱۴۰۲ بود که در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه آخرین بازی رسمی خود را انجام داد و پس از آن بخاطر آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی نتوانست در رقابت‌های ملی و باشگاهی برای کاسیم پاشا ترکیه و لخ پوزنان لهستان به میدان برود، اما او حالا درست پس از ۶ ماه و در روز ۴ مهر به تمرینات گروهی بازگشت.

این لژیونر ایرانی که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از باشگاه شارلروا بلژیک انتقال قرضی به کاسیم پاشا داشت، پس از مصدومیت در فیفا دی نتوانست در ۱۰ مسابقه رسمی پایان فصل برای تیم ترکیه ای به میدان برود و در تابستان نیز با انتقال دائم راهی لخ پوزنان لهستان شد ولی هنوز برای این تیم به میدان نرفته است.

علی قلی زاده پس از پیوستن به لخ پوزنان به دلیل ادامه آسیب دیدگی در هفت مسابقه لیگ استراکلاسا لهستان و چهار دیدار مراحل پلی آف لیگ کنفرانس اروپا نتوانست به میدان برود و حتی از تمرینات گروهی دور بود، اما حالا به شرایط خوبی رسیده است.

این ستاره فوتبال ایران درست ۶ ماه پس از سپری شدن مصدومیتش و انجام یک هفته تمرین انفرادی، از امروز به تمرینات گروهی لخ پوزنان لهستان اضافه شد و اگر مشکلی به وجود نیاید، می تواند از هفته آینده در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

علی قلی زاده امروز با انگیزه و روحیه بالایی در تمرین لخ پوزنان شرکت کرد و بعید نیست دو روز دیگر (پنج شنبه) که تیمش در دیدار معوقه هفته ششم لیگ استراکلاسا لهستان به مصاف تیم رده سومی راکو می‌رود، اولین بازی فصل خود را انجام بدهد و حضور در ترکیب باشگاه جدیدش را تجربه کند.

بدون شک بازگشت قلی زاده به میادین خبر خوشی هم برای امیر قلعه نویی خواهد بود تا بتواند در جام ملت های آسیا از این بازیکن بهره ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی