نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پیش از دربی مادرید رخ داد؛ حمله هولیگان‌های اتلتیکو به دختربچه‌ای که پیراهن وینیسیوس را به تن داشت
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لالیگا پس از حادثه‌ای که قبل از دربی اتلتیکو و رئال مادرید رخ داد، گزارشی را به مقامات اسپانیا ارائه کرد.

لالیگا ادعای ارعاب یک دختر ۸ ساله توسط گروهی از اولتراهای اتلتیکو مادرید را به دادستانی اسپانیا گزارش داده است. این دختربچه قبل از پیروزی ۳-۱ اتلتیکو مقابل رئال مادرید، بیرون از ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو در مادرید پیراهن وینیسیوس را بر تن داشت. روزنامه اسپانیایی «ال موندو» گزارش داد که لالیگا تصاویر واقعی از اتفاقات رخ داده را در اختیار دارد، در حالی که خاله و مادر این دختر هم شکایت کردند.

شعارهای زننده اولتراهای اتلتیکو علیه دختری که پیراهن وینیسیوس بر تن داشت

هولیگان‌های اتلتیکو شروع به سر دادن شعارهای «نه به وایکینگ‌ها (لقب هواداران رئال مادرید)، «میمون»، «زن سیاه‌پوست لعنتی»، «از اینجا برو وگرنه این دختر عوضی را خواهیم کشت» و ... کردند.

سیلویا، خاله دختربچه که مورد توهین اولتراهای اتلتیکو قرار گرفته بود، با رادیو اسپانیا درباره اتفاقات قبل از دربی مادرید صحبت کرد. او گفت: «ما در اطراف استادیوم سیویتاس متروپولیتانو قدم می‌زدیم؛ هولیگان‌های اتلتیکو جمع شده بودند و ما ماندیم تا آنها را تماشا کنیم. من از زمان تولدم دارنده بلیت فصل اتلتیکو هستم. و آنها شروع به سر دادن شعار «نه به وایکینگ‌ها»، «میمون» و القاب زشت دیگر کردند. قسم می‌خورم که نمی‌دانستیم این شعارها به خاطر ماست. حتی به عقب نگاه کردم و فکر کردم که آنها در مورد وایکینگ‌های بیرون از محوطه شعار می‌دهند. تصور نمی‌کردم به خاطر این دختر باشد تا اینکه یک بچه جلو آمد و به بازوی من ضربه زد. گفت: از اینجا برو بیرون وگرنه دخترک را می‌کشیم. ناگهان متوجه شدم که جمعیت بسیار زیادی از مردم به دخترک اشاره می‌کنند، توهین می‌کنند و فحش می‌دهند.»

خاله دختر خردسال با بیان اینکه این حادثه خشونت‌آمیز و نژادپرستانه باعث ضربه روحی به دختر ۸ ساله‌ای شده که برای اولین بار قصد تماشای فوتبال در استادیوم را داشت، گفت: «او یک حمله اضطرابی وحشتناک داشت، من او را در اسرع وقت از آنجا دور کردم. شب اول چندین بار از خواب بیدار شد و فکر کرد که به دنبالش می‌آیند. کابوس‌های زیادی می‌دید. درک نمی‌کند که چرا چنین اتفاقی افتاده است. از من خواست تا دیگر او را به استادیوم نبرم.»

شکایت مادر و خاله دختربچه

ایستگاه رادیویی «کادناسر» به شکایت مادر و خاله دختری که قبل از دربی مادرید به دلیل پوشیدن پیراهن وینیسیوس تهدید شده بود، دسترسی پیدا کرد. بر اساس این شکایت، فردی آمده بود تا خاله دختر خردسال را کتک بزند و آن مرد تیشرت مشکی اولتراهای اتلتیکو را به تن داشت. همچنین زنان به پلیس ملی اسپانیا گزارش دادند که هواداران فریاد می‌زدند: «بروید بیرون، ای وایکینگ‌های کثیف، ما در دهان شما می‌کوبیم و شما را می‌کشیم.»

آنها همچنین ادعا کردند که «بسیار احساس ناامنی و بی‌دفاعی می‌کردند و مهمتر از همه اینکه دختر خردسال شروع به لرزیدن کرد و فریاد می‌زد که لطفا از اینجا برویم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی