نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اعجوبه‌ای بی‌رحم‌تر از ارلینگ هالند ظهور می‌کند/ با پدیده جدید فوتبال جهان آشنا شوید
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچسترسیتی، به دنبال جذب فرانچسکو کاماردا، آینده‌دارترین بازیکن جوان میلان است که رکورد گلزنی شگفت‌انگیزی دارد.

منچسترسیتی به داشتن مرگبارترین مهاجم در لیگ برتر می‌بالد، اما در حال برنامه‌ریزی برای جانشین او است.

رسیدن به گل برای مردان پپ گواردیولا دشوار نیست، اما آنها باز هم به دنبال گل‌های بیشتر هستند و به همین دلیل فرانچسکو کاماردا، فوق‌ستاره تیم زیر ۱۹ ساله‌های میلان را تعقیب می‌کنند. این مهاجم با تنها ۱۵ سال سن توجه بسیاری از بزرگترین باشگاه‌های قاره را به خود جلب کرده است. او رکورد گلزنی خیره‌کننده‌ای دارد و اولین بار زمانی توجهات را به خود جلب کرد که آمارش در مقابل دروازه در فضای مجازی منتشر شد. اعتقاد بر این است که او قبل از ۱۳ سالگی ۴۸۳ گل در ۸۷ بازی به ثمر رسانده، یعنی به طور متوسط ۵.۶ گل در هر ۹۰ دقیقه.

طبق گزارش رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، سیتی در حال پیگیری این نوجوان است، اما آنها تنها نیستند و اعتقاد بر این است که یکی از تیم‌های سابق هالند، بوروسیا دورتموند، نیز پیشرفت کاماردا را زیر نظر دارد. او با ۱۲ گل در ۱۹ بازی برای آتزوری در سطح جوانان توانست فرم باشگاهی را به صحنه بین‌المللی منتقل کند. میلان مشتاق است که او را در سن‌سیرو نگه دارد و در حال برنامه‌ریزی برای جزئیات اولین قرارداد حرفه‌ای او است.

با این حال، این احتمال وجود دارد که نظر او به سمت قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا و به دست آوردن فرصتی برای یادگیری از یکی از بهترین‌ گلزن‌ها یعنی ارلینگ هالند، برگردد.

اعجوبه‌ای بی‌رحم‌تر از ارلینگ هالند ظهور می‌کند/ با پدیده جدید فوتبال جهان آشنا شوید

فوق‌ستاره نروژی سیتی فصل جدید را با ۸ گل در ۶ بازی اول خود به خوبی آغاز کرده است. قبل از آخرین بازی هالند مقابل ناتینگهام فارست در شنبه گذشته، گواردیولا در مورد اینکه چگونه ستاره او می‌توانست در این فصل بیشتر گل به ثمر برساند صحبت کرد. او به شوخی گفت: «امشب نمیخوابم! او موقعیت‌های باورنکردنی داشت و می‌توانست ۱۴-۱۵ گل به ثمر برساند. توصیه من این است که زیاد از ارلینگ انتقاد نکنید. از مدافع کناری، مدافع میانی یا سرمربی انتقاد کنید، اما هرگز، هرگز از مهاجمی که گل می‌زند انتقاد نکنید، زیرا او گل می‌زند. و آنگاه در موقعیتی قرار خواهید گرفت که باید از او عذرخواهی کنید.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی