همه استقلالی‌ها پول گرفتند غیر از یک نفر/ چرا به این بازیکن استقلال پول ندادند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال سه‌شنبه شب برای دریافت مطالبات خود به ساختمان باشگاه رفتند اما...

استقلالی‌ها در حالی برای دریافت بخشی از مطالبات خودبه ساختمان باشگاه استقلال رفتند که می‌توان گفت تقریباً همه آنها پول گرفتند اما یک نفر در جمع آبی‌پوشان بود که به طلبش نرسید!

از قرار معلوم مهرداد محمدی بازیکن تازه وارد استقلال به خاطر  ماجرای عجیب سه‌شنبه شب پول نگرفت. محمدی چندی قبل یک فقره چک از باشگاه استقلال گرفت که قرار بود اسپانسر قبلی این باشگاه آن را پاس کند. ظاهرا موعد این چک هنوز نرسیده و به همین خاطر باشگاه استقلال پولی به مهرداد نداد و قرار شد بازیکن مورد نظر چک را به بانک ببرد و طلبش را از این طریق وصول کند. البته اگر موجودی در حساب کافی نباشد، با توجه به اینکه بقیه استقلالی‌ها پول گرفته‌اند، باید ببینیم باشگاه قضیه را مدیریت خواهد کرد یا صدای اعتراض این بازیکن به آسمان بلند خواهد شد؟

مهرداد محمدی به واسطه رابطه مطلوب با جواد نکونام به استقلال پیوست و قبل از شروع فصل هم وقتی مطالباتش پرداخت نشد به احترام سرمربی آبی پوشان در تیم باقی ماند و قراردادش را فسخ نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    کیسه پولشا جلو جلو داده بود
    • سعید IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      لنگی لطف کن شما دیگه سکوت کنید که همه دیدن چطور یاسین سلمانی بیرانوند و زاهدی و .... با دور زدن قانون خریدید و چطور آقای هوادار متمول از فدراسیون پول میگیره و به لنگیا میدن .تیم حکومتی که همه رو فدا کردن و هیچی نشدید. قربونش عربستان برم که همیشه بهتون میزنه
    • محمد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      خبر ورزشی هم جزئی از هوادارای ساده لوحه ؟!!! یه کمی هم درباره متن فوتبال و مسابقات مطلب بنویسید بد نمیشه!!!البته اگر چیزی بلد باشید!! کارتون شده فقط و فقط خاله زنک بازی برای استقلال بااصالت.البته شتر سواری دولا دولا نمیشه!! اگه قرار بود چیزی از فوتبال جوانمردانه بدونید که دیگه لنگی نمیشدید .
  • شاکری IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    استقلال همیشه سرور پیروزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی