نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مشخص شدن دلیل مخالفت باشگاه استقلال با حضور تماشاگران در تمرین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر فنی تیم استقلال تصمیم گرفته بود، فردا تمرین تیم را با حضور تماشاگر برگزار کند اما باشگاه اعلام کرد تمرین فردا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

باشگاه استقلال با رد خبر حضور تماشاگر در تمرین فردای تیم اعلام کرد: هیچ درخواستی از سوی کادر سرپرستی و فنی تیم استقلال مبنی بر برگزاری تمرین با حضور تماشاگر به باشگاه ارائه نشده و باتوجه به حوادث ناگوار رخ داده در ابتدای فصل، برگزاری تمرین با حضور تماشاگر نیاز به هماهنگی با نهادهای ذی‌صلاح دارد.

برگزاری تمرین تیم با اجازه نهادهای ذیربط! این اولین بار است که حضور تماشاگر در تمرین تیم اعلام شده که منوط به مجوز نهادهای ذیربط است . بار قبل حضور یک تماشاگر خاص در تمرین تیم که با حاشیه هایی همراه شد، به نظر می رسد، با باشگاه هماهنگ شده بود، به این خاطر که این تماشاگر و افراد دار و دسته به تماشاگران منتقد حمله کردند و ایراد از تماشاگران واقعی استقلال نبود. تماشاگران واقعی استقلال بارها و بارها در کمپ ناصر حجازی حاضر شدند و هیچ مشکل حاشیه ای ایجاد نکردند!

شاید هم علت مخالفت باشگاه استقلال با حضور تماشاگر در تمرین این باشد که احتمال داده می شود، تماشاگر از عدم جذب ماشاریپوف ناراحت است. ضمن اینکه تیم به تازگی از اعتصاب ۵ روزه به تمرین تیم برگشته است.

حضور تماشاگر در تمرین یک تیم به خصوص تیم پرطرفدار به نفع تیم است، به این خاطر که تماشاگران با تشویق به تیم انگیزه می دهند و گاهی هم با انتقاد مجموعه تیم را متوجه واقعیت ها می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    به نظرم نکونام باید یه سری بچه بازیهارو کنار بزاره و دنبال منافع تیمش باشه...من خودم هوادار جواد بودم و هستم ولی توی این قضیه واقعا احساس میکنم مدیریت باشگاه رو دائما توی فشار میزاره... همه استقلالیا میدونن شرایط الان باشگاه یه شرایط خاصه که مقصر کادر مدیریتی فعلی نیست و از گذشته بخاطر سوء مدیریت به اینجا رسیده! توی این شرایط جواد هم باید دست به دست مدیریت بده و بیشتر از این حاشیه درست نکنه واسه تیم تا در مرحله اول تیمش شرایط روحی و روانی مطلوبتری داشته باشه! اینکه جواد با علم به اینکه میدونه الان ماشاریپوف به هر دلیلی جذب نشده، تمرین رو میخواد با تماشاگر برگزار کنه تا هوادارا به هر نحوی مدیریت رو تحت فشار بزارن،غیر از یه سری بچه بازی چیز دیگه ای نیست و جواد هم بجا اینکارها باید اینکارهاشو بزاره کنار چون چوب این بچه بازیهارو فقط هوادار میخوره! جواد با خطیر صحبت کنن حاشیه اشونو بزارن کنار بلکه هوادار هم یه نفس راحت بکشه و تیم هم نتیجه میگیره....
    • حقگو IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      دوست عزیز به نطرم تو یک لنگی هستی ا یا برزگر وسینا سعیدی فر که بازیکنان مورد نطر آقا حواد بودند وجذب شده بودند توسط خطیر بدون هماهنگی با کادر فنی به تیم‌های دیگه رفتند مگر مدیریت حق دارد این کار را بکند به نطر م خطیر بچه هست وبه درد مدیریت باشگاه استقلال که ۷۸ سال قدمت دارد نمی خورد مگر همین خطیر نبود در زمان آقای فتحی باعث برکناری شفر شد شفری که تیم را بسته بود برای قهرمانی آسیا اما همین خطیر ناجوانمردانه شفر وپسرش ساشا به تمرین راه ندادند وهزینه اخراج این مربی را مدیر عاملان بعدی پرداخت کردند بعد هم همین آدم استراماچونی را آورد سپس فراری دادند بله خطیر تا الان نشان داده که خلاف جهت آب شنا می کند وهیچ گونه سودی برای این استقلال وهواداران نداشته وندارد نکونام بزگترین ملی پوش بوده با ۱۵۶ بازی ملی ودر لالیگای در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده کاپيتان تیم ملی بوده اما خطیر کدام کارنامه موفق را داشته ؟جز خسارت شفر واستراماچونی را که روی دست باشگاه گذاشت چه کار مثبتی کرده
    • لنگی ام تا ابد IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      لنگیهای هوچیگر از نکونام می ترسند همانطور که از شاه فرهاد می ترسیدند برای همین فقط سم پاشی می کنند این نامردان روزگار بویی از انسانیت نبرده اند
    • لنگ بیخاصیت IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      جواد لالیگای خار چشم لنگیهاست
  • رضایاک اصلی۷ IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    کیسه نمیخواد تاکتیک ضد فوتبال و پنالتی گیریش لو بره
    • لنگپاره پاره IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      عامل همه بدبختی های استقلال لنگیها مافیایی بوده وهستند
  • هواداران مظلوم استقلال IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    هر چه فریاد دارید برسر لنگ بکوبید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی