نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
افزایش حق پخش تلویزیونی با پخش بازی‌های بیشتر از لیگ برتر/ ساعت بازی‌ها تغییر می‌کند؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ برتر از طریق تغییرات بزرگ در قرارداد تلویزیونی می‌تواند هر بازی را خارج از ساعت ۳ بعدازظهر از تلویزیون پخش کند.

جزئیات نهایی در مورد قرارداد بعدی تلویزیون لیگ برتر در ماه آینده تایید می‌شود و باشگاه‌ها فقط با یک ترتیب کلی موافقت کردند. روسای لیگ برتر در روز پنجشنبه میزبان یک جلسه عمدتا مجازی از مدیران باشگاه بودند و مناقصه داخلی بعدی تنها مورد در دستور کار بود. اما در حالی که برای اولین بار برای پیشنهاد قراردادهای چهار ساله چراغ سبز نشان داده شده، هنوز باید در مورد شرایط و ضوابط کامل بحث شود.

تعداد بازی‌های زنده تلویزیونی بریتانیا از ۲۰۰ بازی در هر فصل به حداقل ۲۵۰ بازی افزایش خواهد یافت. بازی‌های بازآرایی شده در پایان فصل می‌توانند این تعداد را به ۲۶۵ نزدیک‌تر کنند. پخش‌کنندگان همچنین انتظار دارند تعداد پکیج‌های بازی‌ها از هفت به پنج کاهش یابد، و مدیران باشگاه‌ها امیدوارند که این امر به افزایش ارزش قرارداد بریتانیا به بالای ۲ میلیارد پوند در هر فصل کمک کند. اما تصمیم برای به تعویق انداختن امضای نهایی نشان می‌دهد که هنوز در برخی مسائل ابهاماتی وجود دارد.

یکی از مشکلاتی که باید برطرف شود این است که چه زمانی مسابقات تلویزیونی اضافی برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر تعداد بازی‌های زنده که شنبه ساعت ۲۰:۰۰ نمایش داده می‌شوند، افزایش یافته است. یک گزینه جایگزین این است که مسابقات روز یکشنبه ساعت ۸ شب برگزار شود.

به گزارش میرر، یکی از چیزهایی که مسلم است این است که خاموشی ساعت ۳ بعدازظهر شنبه همچنان پابرجا خواهد ماند. راه حل ممکن برای این موضوع از دید باشگاه‌ها پخش تمام بازی‌های دیگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تأثیر باورنکردنی لیگ برتر انگلیس در نقل‌وانتقالات فوتبال جهان/ اینجا مرکز یک‌چهارم نقل‌وانتقالات دنیاست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی