نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۱۵
مبارک باد ۷۸ سالگی استقلال/ مرسی آقای خطیر اما پول چه شد؟/ انتخاب گزینشی هم انتخاب‌های قدیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در اقدامی کاملا مثبت و البته لازم ۷۸ سالگی خود را جشن گرفت؛ چند ویدیو گذاشت و یک بازی دوستانه برگزار کرد اما آیا در این شرایط این حرکت تاثیر لازم خود را گذاشت؟

حلقه گمشده فوتبال ما احترام به گذشتگان و استفاده از کارشناسان است. سالهاست که جای خالی این حرکت باشگاه استقلال تنها در رسانه‌ها و با نقدها پر شده و هیچ مدیری قدمی در این مسیر برنداشته است.

پس همین ابتدا باید به علی خطیر تبریک گفت. اما این کار هم ظرایف و اصولی دارد که اگر رعایت نشود بجای بازتاب مثبت، تاثیر منفی خواهد داشت. نگاه کنید به بیلبوردهایی که شهرداری در سطح شهر زده تا از ورزش حمایت کند - که یک اقدام بسیار خوب هم هست - اما چون آدم رسانه ندارند نمی‌دانند که رشته‌ای به اسم ساندو وجود ندارد که ما مدال طلای ۸۰ کیلویش را بگیریم!

باشگاه استقلال هم تا امروز اصلاً نمی‌دانست که متولد مهر ۱۳۲۴ است، داستان بیلبورد های حجت کریمی و جان نثار را یادتان هست؟

پس تا اینجا یک اقدام درست سر جای خود و با تاریخ درست اتفاق افتاده اما همین اقدام هم سوالاتی را در پی دارد. همه می‌دانیم که استقلال در بحران اقتصادی است و وظیفه اول باشگاه تامین هزینه‌هاست.  وقتی آنجا به مشکل می‌خورید هر کار دیگر در هر حوزه دیگر بیشتر به فرار از ریشه مشکل تشبیه می‌شود.

مدیریت باشگاه هنوز نتوانسته شرط اول، یعنی مدیریت را بر کادر فنی و بازیکنان خود اعمال کند. چون آن لازمه اول، یعنی پول را نداشته! اما نکته ظریف دیگری هم در دل همین ماجرا هست.

نگاه کنید به کسانی که ویدیو از آنها منتشر شد. این درست که آنها نمی‌توانستند با تمام بزرگان تاریخ استقلال صحبت کنند اما همین گزینشی عمل کردن نیز سوالاتی به همراه دارد!

بیژن طاهری و خسرو حیدری تا سال قبل تحت قرارداد باشگاه بودند، به عنوان مدیر و مربی که همه می‌دانیم بازیکنان و کل باشگاه از بابت قراردادهای سال قبل طلبکارند. پس این شائبه ایجاد می‌شود که حضور این دو ربطی به این ماجرا ندارد؟!

در مورد وریا غفوری هم امکان استفاده از محبوبیت او در فضای مجازی هست. فراموش نکنیم وقتی طلب همین بازیکن پرداخت شد، عوامل نزدیک به مدیریت فعلی ایراد گرفتند که چرا؟ حالا چطور خودشان از او استفاده می‌کنند؟

و در مورد علی سامره که تا قبل از گرفتن حکم مدیریت باشگاه استقلال اصلاً کسی از او خبر نداشت! اگر سامره مدیر باشگاه نبود، انصافاً کدام یک از میلیون‌ها هوادار استقلال او را برای فهرست ۱۰ نفره صحبت در مورد تاریخ استقلال کاندید می‌کردند؟ اصلاً بگو فهرست ۵۰ نفره!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضایاک اصلی۸ IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    تاج منحل شد و کیسه سال ۵۸ تاسیس شد
    • تیمور IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      تیم شما بالاخره پیروزیه؟ پرسپولیسه؟ چیه؟ یه هویت مشخص ندارد . اسمش هم که یونانیه.
    • کورش IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 با برگ کاهو
    • محمد IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      چرت داری میگی لنگی...اگه الان کسی اسم خودش رو عوض کنه خود اون شخص هم عوض میشه؟؟؟خخخخ خدا وکیلی آدم خنده اش میگیره از این همه حسادت لنگیها،حالا به قول شما سرورت سال ۵۷ نام خود را از تاج به استقلال تغییر نام داد،حالا بگو ببینم پیروزی نام خود رو کی به لنگ تغییر داد؟؟؟؟
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      پرویز مظلومی جلوی دوربین گفت تاج ربطی به کیسه نداره مدارکش هم موجوده، می‌تونید توی گوگل سرچ کنید 😜 حالا مسئولین به دلایلی مدارک کیسه رو به عنوان اینکه تاج همون کیسه‌ هست به ای‌اف‌سی ارسال کردن . مگه میشه چون بازیکنان تاج رفتن تیم کیسه، اسم کیسه رو بزارن تاج 🤣🤣🤣
    • علیرضا ss هویت ملی فوتبال ایران IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      بولینگ عبده هم منحل شدلنگپولیس سال59شدبنیادمستضعفان،بعدشهیدچمران،بنیاد شهیدانقلاب،بعدآزادی،پیروزی ولنگپولیس،لنگی متوهم همین بس که تیم جعلی وبی هویت بی اصل ونسب حکومتی لنگپولیس، زمان شاه هیچ اعتباری نداشت برو حرفهای آشتیانی و وطنخواه و قدیمی های لنگ روگوش کن،تیمی که دسته سه به وجودآمده وهمونجادست و پامیزد تا با رانت ورشوه وباندبازی عبده به دسته دو ولیگ اومد،دربهبوهه انقلاب، اونقدرآخوندها و ادمهاشون ازش حمایت کردندتا اسکل های متوهم مثل شما طرفدارش بشین، تا میتونستن به تاج کبیر ضربه زدن به عنوان شاهنشاهی بودن درحالیکه تاج کبیر هیچ ربطی به شاهنشاهی نداشت وازلنگ به عنوان تیم آخوندی حکومتی طرفداری و حمایت کردندتاطرفدارپیدا کندفقط به خاطراینکه تاج کبیررو ازمیان بردارندولی بااونهمه ظلم وتبعیض علیه تاج کبیر،اصالت این باشگاه بزرگ وپرافتخارآسیااجازه ندادتا استقلال بزرگ شکل گرفت بخدا قسم اگرحمایت حکومت ازلنگ نبودالان دسته سه بودجاییکه بهش تعلق داردتیمی که مایه شرمساری تاریخ فوتبال ایران هست نه اصالتی نه ریشه ای داره
    • لنگی متوهم - پاسخ رضایاک اصلی۶ IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      اسم خیابان ازادی قبل از انقلاب چی بود اسم خیابان ولیعصر چی بود اسم .. بنا به شرایط موجود زمانه (انقلاب ) خیلی اسم ها تغییر پیدا کرد یکیش هم اسم سرورت تاج هههههه می خواهی اسم همه خیابان های تهران رو یکی یکی نام ببرم حالا این خیابان ها و پارک ها و سینما ها که تغییر نام پیدا کردند و شخم زدند دوباره درست کردندیکم تفکر و خوب چیزیه که بقول درویش هودار لنگ که ساده است یا بقول کی روش هوادارن سرورت استقلال از قشر تحصیل کرده این جامعه هستند و هواداران لنگ از قشر بی سواد نکنه به سطح و جایگاه کی روش هم ایراد میگیرید خوبه خودتون میگید خودتون هم تایید میکنید همینی که ما میگیم هههههههه
    • رضایاک اصلی۸ IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      تغییر نام با منحل شدن فرق داره. تاج منحل شد نامه ی انحلالش هنوز دست پیشکسوتا تیم تاج هست ولی ناصر حجازی و پور حیدری کیسه را تاسیس کردن و رنگ لباسش هم آبی انتخاب کردن. اگرنه کیسه سال ۵۸ یا ۵۹ تاسیس شد
    • لنگی متوهم - پاسخ رضایاک اصلی۶ IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      کی منحلش کرد به درخواست تیمسار خسروانی بوده یا یه عده عقده ای نامه نگاری کردن اگر صاحب باشگاه و صاحب امتیازش درخواست داده قبوله خدا خیرت بده مشنگ
  • اس اس ۴۴۴۴ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    متوجه نشدیم انتقاد بود یا ناراحتی از تیم استقلال !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی