نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۹ ستاره‌ای که رالف رانگنیک برای منچستریونایتد می‌خواست
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رالف رانگنیک در دوران حضورش در منچستریونایتد تأثیر زیادی گذاشت و به شیاطین سرخ توصیه می‌کرد که برای تقویت تیم حداقل ۹ بازیکن را به خدمت بگیرند.

اکثر هواداران منچستریونایتد معتقدند که دوران سرمربیگری رالف رانگنیک موفقیت‌آمیز نبود، اما این مربی آلمانی تلاش کرد تا باشگاه را برای آینده‌ای روشن‌تر آماده کند. این مربی ۶۵ ساله در نوامبر ۲۰۲۱ پس از اخراج اوله‌گنار سولشائر به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ منصوب شد. یونایتد ۴-۱ توسط واتفورد شکست خورده بود و در یک مارپیچ نزولی قرار داشت، اما رانگنیک توانست کشتی را ثابت نگه دارد و تیم را به مقام ششمی برساند.

رانگنیک قرار بود در نقش مشاور باقی بماند و در پایان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ از اریک تن‌هاخ حمایت کند، اما پس از اینکه سرمربی تیم ملی اتریش شد تصمیم به ترک این کشور گرفت. رانگنیک در چند هفته پایانی تصدی خود اعتراف کرد که تیم یونایتد اگر می‌خواهد دوباره در اوج رقابت کند به «عمل جراحی قلب باز» نیاز دارد. سرمربی سابق لایپزیش همچنین توصیه کرد که شیاطین سرخ باید ۹ بازیکن نخبه برای تقویت تیم جذب کنند. او در مصاحبه‌ای با نشریه بیلد ادعا کرد که در بسیاری از زمینه‌ها نیاز به بازیکنان جدید است و موارد منطقی موجود در بازار را هم پیشنهاد کرده بود.

یکی از آنها ارلینگ هالند بود. زمانی که هالند برای سالزبورگ بازی می‌کرد و قبل از اینکه در بوروسیا دورتموند به شهرت برسد، رانگنیک مدیر اجرایی گروه ردبول بود. هالند در تابستان ۲۰۲۲ به سیتی رفت و در فصل گذشته ۵۲ بار در ۵۳ بازی گلزنی کرد. هالند تنها بازیکن فعلی سیتی نیست که رانگنیک به هیئت مدیره یونایتد پیشنهاد داده بود. یوشکو گواردیول که در تابستان با ۷۷ میلیون پوند از لایپزیش به سیتی نقل مکان کرد هم در رادار رانگنیک قرار داشت، در حالی که خولیان آلوارس توسط سرمربی سابق یونایتد به عنوان فردی که باشگاه باید به خدمت می‌گرفت، پیشنهاد شده بود.

رانگنیک همچنین در مورد آوردن کریستوفر انکونکو از چلسی به اولدترافورد صحبت کرد. این بازیکن فرانسوی از پیش‌فصل به دلیل مشکل زانو از میادین دور بود و فصل گذشته ۲۳ گل برای لایپزیش به ثمر رساند. کنراد لایمر سومین استعداد سابق لایپزیش بود که رانگنیک به او نگاه می‌کرد و این هافبک اکنون در بایرن‌مونیخ بازی می‌کند.

۹ ستاره‌ای که رالف رانگنیک برای منچستریونایتد می‌خواست

با وجود جذب مجدد کریستیانو رونالدو در آگوست ۲۰۲۱، یونایتد همچنان به دنبال یک مهاجم بلندمدت می‌گشت. رانگنیک علاوه بر هالند از شیاطین سرخ می‌خواست که آلوارو موراتا و دوشان ولاهوویچ را به خدمت بگیرند. اگرچه موراتا در دوران حضورش در چلسی با مشکل مواجه شد، اما رانگنیک احساس می‌کرد که می‌تواند برای یونایتد مفید باشد، در حالی که ولاهوویچ پس از یک فصل تاثیرگذار در فیورنتینا، یکی از محبوب‌ترین مهاجمان اروپا بود.

فرد و اسکات مک‌تامینی هر دو در ترکیب اصلی اولین بازی رانگنیک در مقابل کریستال پالاس در دسامبر حضور داشتند و واضح بود که یونایتد باید در خط هافبک تقویت شود. رانگنیک از انسو فرناندس حتی قبل از حضورش در بنفیکا و تاثیرگذاری‌اش در جام‌جهانی با آرژانتین، خوشش می‌آمد.

لوئیس دیاس آخرین بازیکنی بود که رانگنیک توصیه کرد. دیاس در عوض تصمیم گرفت با قراردادی به ارزش ۳۷.۵ میلیون پوند به لیورپول بپیوندد و از آن زمان این وینگر کلمبیایی برای قرمزها تاثیرگذار بود و به آنها کمک کرد در اولین فصل خود قهرمان جام کارابائو و جام حذفی شوند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی