گل‌محمدی: یادمان نمی‌آید آخرین بازی پرسپولیس چه زمانی بود/ این تاوان برنامه‌ریزی غلط فدراسیون فوتبال است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اطمینان دارم بازیکنان ما می‌توانند عملکرد خوبی مقابل الدحیل داشته باشند و بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم یک زمین خوب داشته باشیم. امروز هم زحمت کشیده و شرایط را برای تمرین ما در زمین اصلی محل بازی فراهم کردند. به هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم امتیازهایی که انتظارش را داشتیم بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت خیلی مهم جلوه می‌کند.

وی افزود: هر ۲ تیم پرسپولیس و الدحیل دنبال برد و ۳ امتیاز بازی هستند. شرایط خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات خوبی داشتیم. البته مشکل بزرگ ما نبودن در شرایط مسابقه است. لیگ ما به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده است در چند وقت اخیر هیچ بازی‌ای نداشتیم و این معضل بزرگی برای باشگاه‌ها و حتی تیم ملی امید ما است. 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شاید الان جایش نباشد اما از فدراسیون، مربیان تیم ملی و همه باشگاه‌ها می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایران باشند زیرا فوتبال باشگاهی ما شرایط خیلی سختی دارد و برگزار نشدن مسابقات هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی. امیدوارم تصمیم خوبی در این رابطه گرفته شود و فردا هم یک بازی خوبی از طرف بازیکنان ما باشد. 

گل‌محمدی ادامه داد: در پرسپولیس چیزی که یاد گرفته می‌شود، جنگیدن برای رسیدن به هدف‌های بزرگ است. اطمینان دارم بچه‌ها می‌توانند فردا عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. الدحیل هم از تیم‌های قدرتمند آسیا است و کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما به قطر آمده‌ایم تا فقط بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم و لیاقت خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم در نهایت با امتیاز به تهران بازگردیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد سطح این گروه توضیح داد: سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان همین گروه است. پرسپولیس، الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان قهرمان کشورشان شده‌اند. النصر تحول خوبی داشته و بازیکنان خیلی خوب و ستارگان گرانقیمتی را جذب کرده است. بدون شک در شرق و غرب آسیا مشکل ترین گروه است. بزرگ‌ترین مشکل ما هم بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است.

گل‌محمدی ادامه داد: همه تیم‌هایی که در گروه ما هستند، لیگ‌شان در حال برگزاری است. هر ۴-۳ روز بازی کرده و به شرایط مسابقه می‌آیند. نقاط ضعف و قوت‌شان مشخص می‌شود اما متاسفانه ما به خاطر برنامه‌ریزی غلط فدراسیون اصلا یادمان نمی‌آید آخرین بازی پرسپولیس چه زمانی بوده است. سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده کنیم و این برای پرسپولیس خیلی شرایط سختی را ایجاد می‌کند. با این برنامه‌ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم این اتفاق بیفتد. ما یک گروه خوبی داریم. مجموعه بازیکنان، مربیان و همه افرادی که کنار تیم هستند، تلاش می‌کنند بتوانیم به جایگاه خوب پرسپولیس در آسیا برسیم و شک نکنید برای این هدف می‌‎جنگیم. فقط امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

در همین ارتباط: پرسپولیس - الدحیل؛ کلید صعود فقط اینجاست/ وقتی استقلال به نفع سرخ‌ها نتیجه می‌گیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ارش IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    سر این مملکت چی آمده هیچی سر جای خودش نیست کوچیکترین کارها رو هم نمیتونن انجام بدن
  • کیان IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    هدف ار تعطیلی لیک تیم امید نبود فقط مشکلات مدیریتی و فنی باشگاه کیسه الحکومتی بود که دربی و هفته پنجم لیگ را بخاطر این تیم برگزار‌نکردند تا عملا لیگ برتر هم ‌تعطیل شود و دودش هم به چشم نمایندگان ایران در آسیا برود !! خواست مدیران‌ رده بالای ورزش و فوتبال که کیسه ای هستند هم همین بود چونکه خود این باشگاه درباری را به آسیا راه نداده بودند و در اصل از دیگر نمایندگاه ایران انتقام جویی کردند !!!
    • امیر IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      قدیما که باب بود یه نفر،جای یه نفر دیگه بره کنکور بده،از قضا یه بنده خدایی ویرش گرفت که همین کلکو بزنه،نتایج که اومد دید که همه دروس زیر صفر و منفی هست،رفت اعتراض کرد که مرد حسابی اگر ورقه رو سفید هم میدادی هم این افتضاح بالا نمیومد،وقتیکه هیئت مثلا استقلالی تشخیص میده که بعلت مالکیت مشترک فقط یه تیم بره آسیا و تیم دومو میفرسته میشه همین بساطی که می بینی،اینقد ذوق زده بودن که فقط میخواستن برن فرودگاه،حالا اگه یه پارو گذاشتن اینور ورق امتحانی و یه پارو اونطرف نتیجه همین ذوق زدگی قاچاقی فرستادن نفر جعلیه!
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    جماعت همیشه طلبکار و در راس اون یایا مو مصنوعی. کل لیگ و تمام تیم ها و تیم ملی امید و فدای تیم لنگ که قطعا مفتضحانه از اون حذف میشه کردند به خاطر مصدومیت چند تا بازیکن این تیم واینکه فشار روشون نباشه حالا طلبکار هم هستند . اگه سه چها روز یکبار برات بازی میزاشتن که جور دیگه ناله میزدی و بغض میکردی. سیاه باز تمام دوران خودتی
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      کل لیگ رو به خاطر تیم کیسه و جواد چکش کیس گلابتون شما تعطیل کردن تابوده جماعت کیسه هوچی و طلبکار و فرافکن بوده و هستن
  • فقط تیم ملی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    چه پیشنهاد جالبی ! پرسپولیس بازی کنه تا بتونه آماده باشه اما تیم ملی که برای جام ملتها میخواد آماده باشه و افتخار برای کشور ایران کسب کنه در فیفا دی بازی دوستانه و در واقع تدارکاتی نداشته باشه ، یعنی لنگیا رسماٌ رد دادن .
  • ! IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    دست پیش گرفته پس نیفته بخاطر اینا لیگ تعطیل کردن راحت بره اسیا دید نتیجه نمیگیره میخاد بهونه بیاره لیگم بخاطر اینا تعطیل کردن
    • ع ق ق QA ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      تو که خیلی فهمیده ای می گن مظلومی ماجدی و خطیر پرسپولیسیند لیگ را بنفع پرسپولیس تعطیل کردن تو هم باورت شد ؟! وقتی تیمی در شرایط بازی نیست و بازیکنای کلیدیش هم بهش نمی دی کارشناسی مثل توهم نظر می دن دیگه اخرشه
  • اندیشه IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    در اینکه فدراسیون فوتبال و کلاً ورزش ما بی برنامه ست شکی نیست. اما آقای مربی! شماها رو هر کاری کنن اعتراض دارید. تعطیلتون هم نکنن و بگن هم لیگ هم آسیا هم چنین هم چنان بازی کنید اعتراض دارید که : این تیم مگه تیم ایران نیست داره با منطقه بازی میکنه؟ کمک کنید. حافظه مردم ما اندازه ماهی هست اما نه تا این اندازه.
  • نقی بهجت IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    ما که یادمان نرفته این سوگلی ها اونقدر میل به بازی در لیگ نداشتند آدمی مثله محرم نوید کیا گفت: «این سوگلی ها اگه خسته نیستند تشریف بیارند فوتبال بازی کنیم». آدم میمونه به پیروزیچی جماعت...میگن قافیه چون تنگ آید شاعر به جفنگ آید مصداق حاضر ایناست.
  • اس اس کبیر ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    یکی نیست به این بگه لیگ بهخاطرتیم حکومتی تعطیل شده الان برای چی اعراض داری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی