استقلال در امارات به دنبال مجوز لیگ قهرمانان/ این وکیل ۵ میلیارد به استقلال تخفیف می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقامات باشگاه استقلال برای جمع کردن یکی از پرونده‌های بزرگ خودشان به زودی راهی امارات خواهند شد.

وقتی ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شد، مدیران وقت باشگاه با صراحت اعلام کردند این مربی ۲۰۰ هزار یورو از استقلال طلب دارد و اذعان کردند که رقم مذکور باید پرداخت شود. از طرف دیگر خود این سرمربی پرتغالی هم در نامه خداحافظی با صراحت عنوان کرد اتفاقاتی رخ داده که برای او چاره‌ای جز پیگیری کار از طریق قانون باقی نمی‌ماند. ساپینتو از استقلال شکایت کرد و نکته اینجاست که برخلاف اعلام مدیران سابق این باشگاه، علیه آبی‌پوشان حکمی به ارزش ۳۰۷ هزار یورو دریافت کرده است که البته قطعی نیست و استقلال می‌تواند درخواست تجدید نظر بدهد. در همین خصوص مقامات باشگاه خیلی جدی پیگیر کار هستند چون بعد قضیه استراماچونی در فصل گذشته می‌ترسند و به خوبی می‌دانند اگر استقلال دوباره به خاطر بدهی‌های خارجی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود چه بازتاب بزرگ و تلخی برایشان به همراه خواهد داشت. در این رابطه قرار است هفته آینده جلسه مهمی در خارج از ایران برگزار شود.

مذاکره با وکیل

استقلال خیلی دوست داشت به صورت مستقیم با خود ریکاردو ساپینتو مذاکره کند چون کار خیلی بهتر جلو می‌رفت ولی سرمربی سابق آبی‌پوشان که هم اکنون در قبرس مربیگری می‌کند، این خواسته را نپذیرفت و تاکید کرد مذاکرات مالی و حقوقی باید با وکیلش انجام شود به همین خاطر قرار شده نمایندگانی از باشگاه استقلال انتهای هفته جاری یا ابتدای هفته آینده به امارات بروند و در دبی با وکیل ساپینتو مذاکره کنند.

تخفیف کلان و اخذ مجوز

مقامات باشگاه استقلال از مذاکره با وکیل ریکاردو ساپینتو دو مسئله را به طور جدی مد نظر دارند. نکته اول اینکه طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ باشگاهی که بدهی معوقه و تعیین تکلیف نشده داشته باشد اجازه حضور در لیگ قهرمانان را ندارد بنابراین باید پرونده ریکاردو ساپینتو بسته شود. نکته دیگر هم اینکه استقلالی‌ها میخواهند سرمربی پرتغالی و وکیلش را راضی کنند تا همان ۲۰۰ هزار یورو را دریافت کند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، باشگاه به لحاظ مالی بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمتر پرداختی خواهد داشت که رقم فوق العاده قابل ملاحظه‌ای است. ظاهرا استقلالی‌ها می‌خواهند این پیشنهاد را مطرح کنند که ریکاردو ساپینتو تخفیف بدهد ولی در عوض به جای اینکه مدت‌ها پیگیر بحث حقوقی باشد، مبلغ توافق شده را به مراتب زودتر دریافت کند. حالا باید ببینیم این مذاکرات به نتیجه می‌رسد یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضایاک اصلی۸ IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    کیسه بره آسیا میشه زنگ تفریح عربا خصوصا العین
  • معین💙💙💙💙 IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    این مربی باید کل جریمه های کمیته انضباطی از حسابش کم شود.نصف بیشتر بازیهای استقلال توفصل محروم بوده.
    • Ali IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      حرف شما کاملا صحیح وحتی منصفانه هست ،تفاوتی ندارد که ازکدام تیم پول بیهوده ویامفت بگیرند ،هرفردی که باشد باید فقط آنچه که حقش هست را بگیرد وقتی ساپی دستمزدش را میخواهد پس باید جریمه های انضباطی را هم خودش پرداخت کند علاوه برآن به دلیل غیبت در کنارزمین و خسارت زدن به جریان بازی تیم استقلال درهنگام مسابقات چه ازنظر روحی روانی وچه ازنظر فنی آقای ساپی باید خسارت های وارده را پرداخت وازدستمزد ویا پامزدش کم کندوبه استقلال برگرداند.
    • حسين IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      کیسه چند سالی باید تو حسرت اسیا بمونه تا بفهمه حق کسی رو نباید بالا کشید به امید حذف دوباره کیسه از اسیا
  • Cred US ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    بعله! آقای خطرناک با این حرف های دهان پر کن فقط ذهن هودار ساده دل فریب می دهد. همینها با تپاندن مفاهیمی نظیر وزیر پرسپولیسی ، تیم حکومتی… سالیان سال عملکرد ضعیف خود را پنهان کردند. اکنون نیز با واژه پرطمطراق تخفیف ۵ میلیاردی از ساپینتو مانور می دهند. بنده همینجا امضا می دهم. هزینه رفت و آمد چندباره تیم n نفره آقایان به دبی برای مذاکره بالای ۱۰ میلیارد هزینه خواهد داشت. دست آخر آنها هم شاید یک تخفیف کوچک بدهند تا تیم رسانه ای آقای خطرناک آنرا در بوق و کرنا کند،
  • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    صنار بده آش
  • ع ق ق QA ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    هر چه مدیر عاملها سابق و آقای سمیعی خوردند باز هم باقی مونده یک وکیل اماراتی بخوره؟! حالا کجا بازی کنند ؟! مگه زمان کریکیت ۴ جانبه است ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی