نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۰ سال است که یک حرف را تکرار می‌کنم؛ این برای ورزش ایران زشت است!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان سنگنوردی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: امکانات ندارم و اگر مدال می‌گیرم به عشق مردم ایران است.

رضا علیپور پس از کسب مدال طلای سنگنوردی بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: من سرباز مردم ایران هستم و به عشق مردم ایران این مدال را گرفتم. خوشحالم که توانستم دوباره مدال طلای خود را در بازی‌های آسیایی تکرار کنم اما این یک رقابت نابرابر است.

تنها حریفم خودم هستم

او ادامه داد: فکر می‌کنم ۱۰ سال است که این حرف را تکرار می‌کنم. من دیواره داخل سالن ندارم و اگر در این بی‌امکاناتی هم مدالی به دست می‌آورم به عشق مردم ایران است.

امکانات ندارم

علیپور در پاسخ به این پرسش که کدام حریفش بیشتر از او اذیت کرد؟ گفت: تنها رقیبم خودم هستم و هر بار باختم به خودم باختم. من خیلی تمرین کرده بودم و خوشحالم که توانستم بار دیگر مردم ایران را خوشحال کنم. از این پس دیگر برای المپیک پاریس تلاش می‌کنم اما باز هم می‌گویم من امکانات ندارم و این برای ورزش ایران، برای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش زشت است.

او تاکید کرد: در استان من دیواره می‌سازند اما سرعتش کم است. من به عشق مردم استانم قزوین تلاش می‌کنم و در این سال‌ها هم چیزی به من نرسیده است. اگر پولی به دست آورده‌ام برای بر اساس پاداش مدال‌هایم بوده که آن را هم در ورزش هزینه کرده‌ام.

در ادامه همین مطلب بخوانید: طلای شیرین رضا علیپور در سنگنوردی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ملابرادر CA ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    انصافا پول بازیکنان فوتبال چه استقلالی باشه چه پیروزی حق آدمایی مثل توعه واقعا تلاش واقعی رو تو میکنی. خودم یک استقلالی هستم.
    • پرسپولیس US ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      پرسپولیس ، همیشه پرسپولیس هست.❤️. طرفدار فوتبالی که اسم تیم رقیب را نمی‌داند یا نمیخواهد بداند ، بقیه ی حرفهایش هم شنیده نمی‌شود .ارزش نام پرسپولیس زمانی بیشتر میشود که در عرصه ی بین المللی تبلیغی از آثار باستانی ایران است.یادت باشه همیشه به رقیبت احترام بگذاری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی