نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال؟ پرسپولیس به پشت سرش نگاه نمی‌کند/ پرسپولیس بخواهد هر تیمی را شکست می‌دهد/ الدحیلی‌ها از درد شکست متلک انداختند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بار دیگر ثابت کرد اگر بخواهد هر کاری می‌تواند انجام بدهد فقط باید بخواهد.

بهروز سلطانی، دروازه‌بان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دومین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس ثابت کرد تیمی نبود که به النصر ببازد. من همان زمان هم که بازی قبل پرسپولیس مقابل النصر را دیدم گفتم ما به زمین بد چمن آزادی باختیم وگرنه تیم یحیی روی چمن خوب نمی‌بازد.

وی افزود: باید گفت شکست پرسپولیس به النصر فقط یک مقصر داشت و آن هم مسئولان نگهداری چمن آزادی بودند. در غیر این صورت پرسپولیس می‌توانست نتیجه لازم را بگیرد.

دروازه‌بان سال‌های گذشته این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیمی است که فوتبال را روی زمین انجام می‌دهد. از قدیم هم همینطور بوده است. ما از آن تیم‌ها نیستیم که سانتر کنیم و روی هوا باشیم. پرسپولیس یک تیم مردمی است که روی زمین فوتبال بازی می‌کند، اما در بازی قبل مقابل النصر این شرایط مهیا نبود ولی دیدیم در قطر وقتی پرسپولیس روی زمین صاف و خوب بازی می‌کرد چقدر از حریفش سرتر بود.

سلطانی با اشاره به عملکرد خط دفاع و دروازه‌بان این تیم توضیح داد: بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار خیلی خوب توانستند مهاجمان خطرناک الدحیل را مهار کنند. البته در چند صحنه هم علیرضا بیرانوند خیلی خوب عمل کرد و توپ را به خوبی دید و یا دفع کرد یا جمع کرد. به طور کلی دروازه‌بان پرسپولیس در روز بازی با الدحیل خیلی تحت فشار نبود اما به طور کلی بیرانوند وظیفه اش را خوب انجام داد. مدافعان هم خوب کار کردند. مهم پیروزی بود که در خارج از خانه ارزش بیشتری هم داشت.

وی همچنین درباره عملکرد امید عالیشاه در این دیدار گفت: شاید یکی از بهترین و دونده‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه همان امید عالیشاه بود. واقعاً از غیرت و شجاعت این فوتبالیست باید تعریف کرد. نمی‌توان او را نادیده گرفت. عالیشاه ثابت کرد تا چه اندازه پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم عرق نشان می‌دهد.

سلطانی درباره گلی که این بازیکن به ثمر رساند گفت: این نشان می‌دهد یک فوتبالیست تا چه اندازه می‌تواند باهوش باشد. عالیشاه قبلاً هم گل این مدلی زده بود و باز هم شانسش را امتحان کرد. فرود توپ درون شش قدم خیلی خطرناک است و این می‌تواند همه محاسبات مدافعان میانی و دروازه‌بان تیم را بر هم بریزد. در چنین شرایطی او توپ را به بهترین نقطه فرستاد و گل مهمی برای پرسپولیس به ثمر رساند.

استقلال؟ پرسپولیس به پشت سرش نگاه نمی‌کند/ پرسپولیس بخواهد هر تیمی را شکست می‌دهد/ الدحیلی‌ها از درد شکست متلک انداختند

سلطانی درباره رفتار برخی از قطری‌ها با بازیکنان پرسپولیس و سوژه کردن چمن ورزشگاه آزادی تاکید کرد: این قبیل حرف‌ها معمولاً از سوی بازنده‌ها مطرح می‌شود. کسی که به بازیکن پرسپولیس متلک بیندازد یعنی حسابی از نتیجه بازی ناراحت بوده و تحملش را نداشته. ولی پرسپولیس در زمین مسابقه حرف می‌زند نه در قبل و بعد از بازی. خوشبختانه پرسپولیس با یک دهم هزینه الدحیل توانست تیم پرمهره و گران قیمت قطری را در خانه‌اش شکست بدهد که این بهترین یادگاری برای آنها بود که پرسپولیس به باشگاه الدحیل و طرفدارانش داد.

وی درباره دیدار بعدی این تیم مقابل گل گهر سیرجان توضیح داد: هیچ بازی برای پرسپولیس آسان نیست به ویژه بازی مقابل تیم‌های این چنینی که خودشان را دست بالا می‌گیرند و معتقدند جایگاهشان باید بین تیم‌های بالای جدولی باشد. گل گهر سیرجان جزو تیم‌هایی است که تازه در این چند سال به لیگ برتر راه پیدا کرده و البته باعث شده که رقابت‌ها گرم شود. امیدوارم یک فوتبال خوب را از دو تیم شاهد باشیم ولی مطمئنم در نهایت پرسپولیس این تیم را شکست می‌دهد.

بازیکن قدیمی سرخ های پایتخت در ارتباط با وضعیت بالای جدول و نزدیکی استقلال به لحاظ امتیازی به این تیم یادآور شد: پرسپولیس به پشت سرش نگاه نمی‌کند چه استقلال باشد چه باقی تیم ها. ما فقط رو به جلو حرکت می‌کنیم. آن زمان هم که خودمان فوتبال بازی می‌کردیم با همین ذهنیت به میدان می‌رفتیم که باید برنده شویم و بازی را با برد ترک کنیم.

وی ادامه داد: در قطر هم ثابت شد اگر پرسپولیس بخواهد نتیجه بگیرد، می‌گیرد. این تیم قدرت زیادی در کسب نتایج مورد نظرش دارد و هر زمان اراده کرده برنده شده. فقط باید شرایط برایش مهیا باشد که یکی از آنها زمین مطلوب است. در بازی نساجی و الهلال دیدم که زمین آزادی تا حدی بهتر شده اگر این کیفیت بهتر هم بشود باز هم روی عملکرد پرسپولیس نتیجه مثبت خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علمدارسینایی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    ایول به این تعریف وتمجید اقا برای پرسپولیس زمین خراب بود ولی برای النصر زمین خوبی بود که باخت شمادرست میگین ولی اینو هم بدانید الدحیل هم غولی نبود که گل نخور با بیشتر تیمها که بازی کرده زیر پنج گل نداشته حالا شما یکی بهشون زدین بسه دیگه به خدا این گل هم شانسی بود چون خودش هم فکر نمیکرد که بره تو دروازه طرف
  • ع ق ق QA ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    راست می گه استقلال چیه ؟! حالا سپاهان گل‌گهر شاید استقلال و تراکتور که تیم نیستند پیشنهاد می کنم با تیم نونهالان با استقلال بازی کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی