نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کیسمنت‌پارک
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قبول پیشنهاد میزبانی انگلیس و ایرلند برای یورو ۲۰۲۸ نگاهی به ورزشگاهی می‌اندازیم که هنوز به طور کامل ساخته نشده و قرار است یکی از محل‌های برگزاری مسابقات بزرگ اروپایی باشد.

یکی از ورزشگاه‌های متروکه ایرلند میزبان یورو ۲۰۲۸ خواهد بود. پاتریک نلسون، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال ایرلند، اعلام کرده که با قبول پیشنهاد میزبانی بریتانیا برای یورو ۲۰۲۸، ساخت و ساز کیسمنت‌پارک آغاز خواهد شد. این ورزشگاه پس از تکمیل می‌تواند ۳۴۵۰۰ هوادار را در خود جای دهد.

ویندزورپارک که ایرلند شمالی در حال حاضر بازی‌های خانگی خود را در آن انجام می‌دهد، حداقل ظرفیت مورد نیاز برای یورو را برآورده نمی‌کند. بنابراین استادیوم تکمیل نشده کیسمنت‌پارک بخشی از پیشنهاد مشترک انگلیس و ایرلند خواهد بود. از این ورزشگاه از سال ۲۰۱۳ استفاده نشده، اما زمانی برترین زمین فوتبال گالیک ایرلند شمالی بود.

کیسمنت‌پارک

کیسمنت‌پارک

کیسمنت‌پارک

به گزارش بی‌بی‌سی، بازسازی این سایت با اعتراضات ساکنان محلی مواجه شده است. طبق گزارش‌ها اعتراضاتی به اندازه ورزشگاه و تأثیری که بر منطقه محلی خواهد داشت وجود دارد. با این حال، در تابستان گذشته پس از رد اعتراض گروه ساکنان بلفاست غربی، به توسعه ۷۷.۵ میلیون پوندی این ورزشگاه مجوز داده شد.

کیسمنت‌پارک یکی از دو زمین پیشنهادی انگلیس و ایرلند است که در حال حاضر نیمه‌کاره است. ورزشگاه دیگر «براملی مورداک» اورتون است که قرار است تا سال ۲۰۲۴ تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: فوتبال به خانه اصلی خود می‌آید/ دو کشور میزبان یورو ۲۰۲۸ مشخص شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Mm US ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    منظورتون چیه.یعنی میگین اونجا هم همینطور یه.زهی خیال باطل
  • و IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    ۷۷.۵ میلیون پوند اختصاص دادن برای بازسازی !!!!!! بهترین و با کیفیت ترین دوربین های Full HD دنیا برای هر ورزشگاه ماکسیمم ۱ میلیون دلار در میاد . بهترین نورپردازی و پیشرفته ترین VAR هم نهایت ۲ میلیون دلار در بیاد . بهترین چمن دنیا رو هم با نگه داری ۳ میلیون دلار !!! نهایتا . این تا اینجا شد ۶ میلیون دلار ، ۲۵ میلیون دلار هم برای بازسازی مدرن کلیه جایگاه ها یعنی هر ۳۵ هزار جایگاه . بزور ۳۰ میلیون دلار .... حالا حساب کنید ۸۰ میلیون دلار دیگه چه شود . جمهوری اسلامی هم اگه ۳۰ میلیون دلار به آزادی اختصاص می‌داد الان ۱۰۰ هزار جایگاه مدرن و بهترین امکانات رو داشتیم ولی ......
    • ناشناس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      شما ۳۰میلیون دلار رو به تومن تبدیل کن بعد بیا روشن فکر بازی دربیار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی