نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
۱۰ |
۰
درخواست مهم خطیر و نکونام از کاپیتان استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال از یکی از کاپیتان های این تیم درخواست مهمی داشتند.

شب گذشته علی خطیر در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرد و برای دقایقی با جواد نکونام و بازیکنان صحبت کرد. مهمترین بحث مدیرعامل باشگاه استقلال کمک بازیکنان به باشگاه بود و در این نشست نکونام و خطیر از یکی از بازیکنان استقلال خواستند که قراردادش را کاهش بدهد.

با توجه به رقم قرارداد روزبه چشمی، نکونام و خطیر از این بازیکن خواستند با کاهش قرارداد خود کاری کند که دیگر بازیکنان استقلال همین رویه را تکرار کنند. البته چند بازیکن استقلال از دوره مدیریت گذشته این باشگاه قراردادهایی بسته اند که نیازمند اصلاح است ولی درخواست خطیر و نکونام از چشمی برای این است که او با بازیکنان دیگر صحبت کند تا رقم ها کاسته شود.

گفتنی است قرارداد حسین حسینی امسال از نظر باشگاه معقول است و نیازی به کاهش ندارد به همین دلیل چشمی که خودش از سال گذشته با این باشگاه قرارداد بسته مامور مذاکره با دیگر بازیکنان شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۹ IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    کیسه که مجبور شد قرارداد ها را غیر شفاف تا پنجاه میلیون بنویسه حالا که بازیکن خارجی خریده و سقف را رد کرده میخواد چکار کنه؟
    • شاهین IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      بقول معرف بتو چه مربوطه؟ کوچولو والا تا الان که شما لنگیای بیکلاس در ظاهر سقف رو رعایت کردین ولی در باطن دارین همش زیرمیزی و شیتیل میدین بعدشم میگین سقف رو رعایت کردیم لنگی جان!! مثل اون ۱۵ میلیارد که به منقاروند دادین که فقط واسه خاطر هوادارای تیم لنگ و به عشق اونا (🖒) بیاد واستون بازی کنه!!(منقاروند:خدای تمارض) کسی که واسه خاطر پول و پول بیشتر داشت همتونو واسه دو قِرون بیشتر(۱۰۰میلیارد) میفروخت و داشت میومد به تیم سرور و سالارتون استقلال میومد!! (🖒) اوکی داداش حالا برید تو جام باشگاها یه قل دو قلتونو بازی کنید لنگیای بیکلاس.. یادتون نره دماغ منقاروندرو از طرف ما بکشین..
    • S.S قهرمانه IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      بنظرم اگر تیم لنگ و لنگستانو منحلش کنند مشکل تمامی جامعه فوتبال و فوتبالی در ایران و جهان و کل کاهنات حل میشه این دیگه همه دنیا میدونن..... عشق است محبوب همه دلها سرور و سالارتون استقلال
  • احد57 IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    از قدیم گفتن:حسودهرگز نیاسود...
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    این فرق ما با لنگیای عزیز هست که باشگاهشون مستقیما به چاه نفت وصل بهشونم میگی با افتخار میگن آره تازه توهینم بهت میکنن!! جالبیش اینکه لنگ برا رد گم کردن به تیم ما میگه حکومتی الان متوجه شدیم کدوم تیم حکومتیه!! چجوره که لنگ(در ظاهر ) هیچ مشکل مالی نداره و سقف را رعایت کرده؟ بعد اگه بری در پس پرده ببینی متوجه میشی که قراردادشون از همه تیمها بالاتره اما فقط در ظاهر، و در خفا گرانترین تیم لیگ هستند... اون وقت به همه تیمای لیگ برتر گیر میدن و شکایت میکنند که سقف رو دور زده اید... این یک فاصله طبقاتی در لیگ بوجود آورده که در جامعه روزمره زندگی هم آنرا میبینیم!! ببین که این لنگیان عزیز برای فرار از واقعیت چه کارها که انجام نمیدهند.......... عشق است بهترین تیم جهان بهترین هوادار استقلال
  • شاهین IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    الان لنگیا بیکلاس میرن تو پیج بازیکنامون بهشون میگن تروخدا از قرادادتون کم نکنین..
  • حاجی فقط حاج فتل IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    بعد از قراداد ۱۵۰ میلیونی مهری و ۵۰ میلیونی هاشمی نسب فکر میکنید قراداد بعدی چقدره ؟ طبق الگو ۵۰- میلیونه نفر بعد باید ۵۰ میلیون دستی بده تا استقلال باهاش قرارداد ببنده
  • اسماعیل IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    لنگیهای بی خاصیت نخود هر اشی هستند اما غیر از خودشان کسی انها را قبول ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی