نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اگر حرف‌هایت را ثابت کردی از فوتبال می‌روم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ یک‌شنبه ۱۴ مهر سال ۱۳۹۲ را مشاهده می‌کنید.

یک دهه قبل درگیری‌های لفظی علی دایی و محمد مایلی‌کهن به اوج خودش رسیده بود. ماجرایی که از سال‌ها قبل استارت خورده و هنگام تقابل صبا با پرسپولیس به اوج خود رسید. این دو چهره ماندگار فوتبال ایران در آن مقطع کاملا مقابل یکدیگر بودند و پاسخ‌های تندی به هم می‌دادند.

علی دایی یک روز پس از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بازی صبا و پرسپولیس دوباره علیه مایلی‌کهن مصاحبه کرد و در گفت‌وگویی که روز چهاردهم مهر سال ۱۳۹۲ در خبرورزشی منتشر شد، این ادعا را مطرح کرد که اگر مایلی‌کهن بتواند حرف‌هایش را ثابت کند او از فوتبال خواهد رفت! البته محمد مایلی‌کهن هم همان روز در گفت‌وگویی با خبرورزشی به ما گفت: یا رب روا مدار که گدا معتبر شود. ببین کسانی که خودمان بزرگشان کردیم چه رفتاری با ما دارند!

خلاصه که ۱۰ سال قبل و در چنین روزهایی این ماجرا سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • جعفری IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    وحالا شما با این تیر دنبال فتنه جدید
  • عدالت خواه IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    لطفا علی دایی رو با هر درپیتی مقایسه نکنید.!
  • MM IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    سلام والا اصلا قصد توهین ندارم اما یاد یه موضوعی افتادم که بی ربط باهم نیست! آقای مایلی کهن نمیدانم چرا با کلیهُ عوامل فوتبالی و ورزشی مشکل دارد ایشان مرا یاد دو عزیز دیگر ( شهردار محترم تهران و آقای دبیر رییس محترم فدراسیون کشتی) میندازد چون این هر سه عزیز کلا با مردم حالا چه مدیریت شهری و ورزش کشتی و یا کارشناس فوتبال عمیقا با مردم سر جنگ و دعوا دارند و از مردم حالا هر قشری که که میخواهد باشد (با عرض شرمندگی و عذرخواهی فراوان) ارث پدرشان را میخواهند گویی این عزیزان یادشان رفته که همه مردمان این کشور و منجمله خود این عزیزان هم وطن و از همین خاک و مرز بوم هستیم! عزیزان محترم و شما اگر میتوانید بعلت داشتن سمتهایتان کاری، باری از روی دوش کشور برارید که مرحبا و خوشا به غیرتتان اما اگر نمیتوانید و یا جایی حالا هرچی قصوری دارید چرا سر جنگ و دعوا با مردم این کشور دارید و با الفاظ بد و ترشرویی و از سر غیظ با مردم برخورد میکنید؟ مگر یادتان رفته بنوعی مردم شما را به این سمتهایتان رسانده اند نه کس و یا اشخاص دیگر اگر در این افکار هستین سخت در اشتباهین با مردم خوب و متین و شکیبایی رفتار کنید
  • هموطن IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    لطفا بفرمایید هدف از مطرح کردن مسائل ۱۰ سال پیش برای چیست،(مصداق قبرستان شکافتن)
  • علیرضا جهانشاهی US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    علی دایی بزرگ مرد تحصیل کرده فوتبال ایران مرد مثل علی اقا کم داریم
  • احمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    آخه هدفتان از پیش کشیدن گذشته ها چیست. حتما قصد تخریب شخصی را دارید . ولی بدونید که مردم باهوشتر از این حرفان که شما بخواهید به اهداف پلیدتان برسید.
  • دو ستاره واقعی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    جان مادرتان ، توی اینهمه بدبختی و گرفتاری ،هی این مایلی را به یادمون نیارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی