نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کارشناسی داوری درمورد اتفاق جنجالی کبدی/ نفوذ هند نتیجه را عوض کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از داوران ایرانی حاضر در سالن برگزاری مسابقات کبدی بازی های آسیایی هانگژو در خصوص وقفه در دیدار تیم‌های ملی ایران و هند توضیحاتی داد.

حسین آقایی داور ایرانی حاضر در سالن برگزاری رقابت‌های کبدی بازی‌های آسیایی هانگژو، در خصوص وقفه طولانی در بازی فینال مردان بین تیم‌های ملی ایران و هند اظهار کرد: اعضای تیم هند به نحوه قضاوت داوران معترض بودند.

وی ادامه داد: طبق قانون اگر مهاجم هند بازیکن ایران را لمس کرده و مدافع ما از خط بیرون رفته باشد، نتیجه یک بر یک صحیح بود. اما هندی‌ها معتقد بودند که بازیکن ما را لمس نکردند و خود مدافع ایران از زمین خارج شد که در این صورت باید ۴ امتیاز به هندی‌ها می دادند.

او ادامه داد: در قوانین ذکر شده که کار به ویدئو چک کشیده شود باید رأی ۲ داور اول و دوم ثبت شود که آنها هم گفته بودند بازیکن ما توسط مهاجمان هندی لمس شده است اما متأسفانه با نفوذی که هندی‌ها در مسائل داوری داشتند رأی به سود آنها اعلام شد. مشکلات داوری از اولین بازی همراه تیم ملی ایران بود به گونه‌ای که برای بازی‌های ما داور هندی قضاوت می‌کرد اما برای دیدارهای هند از داوران ایرانی استفاده نمی‌کردند.

لازم به ذکر است که تیم ملی هند موفق شد این دیدار را با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ به سود به اتمام برساند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در همین ارتباط بخوانید: فیلم هندی، قهرمانی و مدال طلا را از ایران گرفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نعشه باز نباشیم IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    هر وقت می‌بریم بخاطر تاکتیک و تکنیک و غیرت ایرانیه هر وقت میبازیم بخاطر داور و زمین کج و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی