نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
مهدی تاج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر آمد که جلسه‌ای مهم در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شده و قرار است تقویم لیگ تا پایان فصل به زودی اعلام شود. آیا کسی می‌داند ضمانت اجرایی این تقویم چیست؟

همین ابتدا ممنونیم از جناب تاج از این‌که انتقادات را شنیدند و به خواسته هواداران و دوست‌داران فوتبال احترام گذاشتند. این‌که لیگ نباید تعطیل می‌شد را همه فوتبال و فوتبالی‌ها می‌دانستند اما در فدراسیون گوش شنوایی نبود! وقتی رئیس فدراسیون در دفتر خودش جلسه می‌گذارد یعنی مسئله مهمی است. وقتی خروجی جلسه می‌شود این‌که «به‌زودی تقویم تا پایان فصل اطلاع‌رسانی می‌شود» یعنی در عمل پذیرفته‌اند که عملکرد آن‌ها تا امروز اشتباه بوده و حالا می‌خواهند آن را تصحیح کنند!

تا این‌جا همه‌چیز خوب؛ از هر جای ضرر برگردیم منفعت است! اما یک سوال خیلی مهم: ضمانت اجرایی برای این تقویم جدید که قرار است اعلام شود چیست؟ مشکل فوتبال ما تا امروز نداشتن تقویم نبود! این بود که همان تقویم موجود هم اجرا نمی‌شد! هرکس به خودش اجازه می‌داد با یک تلفن خواستار جابه‌جایی مسابقات شود! ساعت بازی‌ها و روز بازی‌ها، همه و همه دست همه‌کس و همه‌چیز بود جز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ!

سوال اینجاست که جناب تاج! آیا ضمانت می‌دهید که این تقویم که قرار است اعلام شود، واقعا اجرایی شود؟ یعنی دو تیم بدانند که تحت هر شرایطی در فلان تاریخ و فلان ساعت باید در فلان زمین به میدان بروند؟ دیگر جابجایی ساعت یا روز مسابقه نداریم؟ یعنی داستان مشکل هتل و بلیت هواپیما و پخش تلویزیونی و هر آن‌چه تا امروز به عنوان دلیلی برای تغییر زمان بازی‌ها اعلام می‌شد، تمام شد رفت پی کارش؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    اگر نیت شما درست باشه اول باید به جزییات برسید بعدش به کلیات،یکی از اونا وضعیت داوری هست به نفع یه تیم که دیگه تابلو شده،هنوز یک ششم لیگ برگزار نشه تیم نوردیده ۷ امتیاز از بغل داوریا درآورده،تا پایانش چند تا طلبکاره؟ تو دو تا بازی گل آفساید میزنه و تو یکیش گل مسلمو رد میکنن،چرا همه نفع و سود داوری فقط برای این تیم هست،یه متر پشت ۱۸ پنالتی میگیرن و بازیکن حریفو اخراج میکنن،دستور اخراج مربی حریفو اجرا میکنن،تو جشن قهرمانی با لباس داوری شرکت میکنن،برای خالی نبودن عریضه هم قبلش ۳ تا واریز و بعدش یکی کم میکنن!!!! رد و اثر بعضی چیزا تو رفتار آدما میمونه،همه دنیا گفتن آفساید بوده و یا گل سالم بوده و یا پنالتی مسلم بوده ولی رئیس اومد و گفت:اگه تایید کنم پرسپولیسیا ناراحت میشن!!!!این جمله نهایت ایولله رو داره که زده شد.
  • شاهرخ IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    تاج جدیدا قلبش مثل ساعت کار میکنه!
  • رضا IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    به قول یه بنده خدایی جدیدا تاج لوطی شده🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی