نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جزئیات تازه درباره علت درگیری شدید ستاره‌های آبی با کمک‌مربی حریف +ویدیو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از بازی منچسترسیتی و آرسنال که با برتری توپچی‌ها به اتمام رسید، واکر و هالند با کمک مربی تیم آرتتا درگیر شدند.

درگیری بین ارلینگ هالند و کایل واکر از منچسترسیتی و دستیار مربی آرسنال به دلیل «دست دادن» ایجاد شد.

نیکلاس جوور کمک‌مربی آرسنال که قبلاً در سیتی کار می‌کرد، پس از سوت پایان بازی روز یکشنبه و برتری ۱-۰ توپچی‌ها، واکر را دید و دستش را به سمتش دراز کرد. کاپیتان سیتی با عصبانیت واکنش نشان داد زیرا جوور ۴۱ ساله پس از هر دو بازی فصل گذشته لیگ برتر مقابل آرسنال از دست دادن با دوستان سابق خود در من‌سیتی خودداری کرده بود. واکر با جوور درگیر شد و هالند هم به آنها پیوست. منابع اتحاد اکنون فاش کرده‌اند که چرا بازیکن انگلیسی از کمک‌مربی توپچی‌ها ناراحت بوده است.

سیتی در دو بازی مقابل آرسنال در ماه‌های فوریه و آوریل پیروز شد تا از برتری بزرگی در رقابت برای کسب عنوان برخوردار شود. اما جوور که دو سال زیر نظر پپ گواردیولا در اتحاد کار کرد، در پایان آن مسابقات دستانش را پشتش نگه می‌داشت و با آنها دست نمی‌داد. او آن زمان به صراحت اعلام کرد که با هیچ‌کس از سیتی دست نمی‌دهد، اما پس از پیروزی آرسنال بسیار مشتاق این کار بود. واکر این رفتار را غیرقابل قبول دانست و به دوستان خود در رختکن گفت که دلیل خشم او همین بوده است.

جوور در دسامبر ۲۰۲۱ منچسترسیتی را با شرایط خوبی ترک کرد و کارفرمایان سابقش پس از جدایی او برایش آرزوی موفقیت کردند، بنابراین واکنش او در پایان دو بازی فصل گذشته باعث تعجب مسئولان اتحاد شد. در همین حال اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرده که هیچ اقدامی علیه واکر، هالند یا جوور در مورد این اتفاق انجام نخواهد داد. آنها روز دوشنبه به فیلم نگاه کردند و به این نتیجه رسیدند که هیچ دلیلی برای ادامه دادن به این جریان وجود ندارد.

میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها بعد از بازی گفت که نمی‌داند چه چیزی باعث این حادثه شد. اما گواردیولا، سرمربی سیتی مدعی شد که دلیل این درگیری را می‌داند، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی