نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یورگن کلوپ کاشف من بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ هجدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ را ملاحظه می‌کنید.

دروازه‌بانی که کارلوس کیروش برای ایران کشف کرده بود، ۱۰ سال قبل در چنین روزی با خبرورزشی مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داد و حرف‌های بسیار جذابی بر زبان آورد.

پس از این‌که مهدی رحمتی از تیم ملی کناره‌گیری کرد، اگرچه ما دیدارهای پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با رحمان احمدی پیش بردیم اما کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی تاکید داشت ایران باید در درون دروازه تقویت شود به همین خاطر سراغ دانیال داوری دروازه‌بان دورگه ایرانی-آلمانی رفت و او را مجاب کرد تا حضور در تیم ملی ایران را امتحان کند. اتفاقی که البته بیش‌تر از ایران برای خود دانیال خوب شد چون یک جام جهانی در زندگی ورزشی‌اش به ثبت رسید.

داوری که پس از سال‌ها به ایران سفر کرده بود، در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی که هجدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ منتشر شد، به زندگی خصوصی و ورزشی‌اش پرداخت. او با صراحت گفت استعدادش توسط یورگن کلوپ سرمربی مشهور آلمانی که هم‌اکنون هدایت لیورپول را بر عهده دارد، کشف شده و از این بابت همواره از او ممنون است. دانیال با تاکید بر این‌که برخلاف شایعات مطرح‌شده فعالیتی در عرصه مد نداشته و پرسپولیسی هم نیست، اضافه کرد مرحوم ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده را می‌شناسد و فیلم بازی‌های آن‌ها را تماشا کرده است. او ضمنا با اشاره به سبک خاص رانندگی مردم در تهران اعتراف کرد که هیچ وقت نمی‌تواند در ایران رانندگی کند!

دانیال داوری با تیم ملی کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رفت اما فرصت بازی در این تورنمنت را پیدا نکرد چون علیرضا حقیقی دروازه‌بان اصلی ما بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی