نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
۳ |
۰
تنها راه ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو اعلام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم ۳۱ ساله و آرژانتینی خود تنها یک راه دارد و آن راه حل کاهش قرارداد بازیکنان فعلی تیم آبی است.

واقعیت این است که استقلال از همه ظرفیت‌های مالی خود برای ثبت قراردادها استفاده کرده است و اکنون برای ثبت قرارداد گوستاوو می‌بایست قرارداد بازیکنان فعلی اش را کاهش دهد.

علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال پیش از این با حضور در کمپ حجازی در این باره با بزرگترهای تیم یعنی سید حسین حسینی و روزبه چشمی صحبت کرده بود. البته مدیر عامل باشگاه استقلال گفته بود، چون بازیکنان بابت فصل گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد از تیم طلب کار هستند و برای فصل جدید هم ۱۰ درصد پول گرفته اند، حق دارند در برابر چنین درخواستی مقاومت کنند.

باشگاه استقلال به تازگی با گوستاوو قرارداد امضاء کرده است اما به دلیل عدم ثبت قرارداد نتوانست از این بازیکن در بازی با مس بهره ببرد. اگر باشگاه استقلال موفق به ثبت قرارداد گوستاوو نشود، می‌بایست مبلغ قرارداد این بازیکن را طبق توافق پرداخت کند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دیگه IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    میشد حامدی فر رو نگیرن یا یکی دیگه
  • آبی انقلابی IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    شعار انقلابیه امروز و هر روز ما (تکبیر) :::::::::::: الله و اکبر.... الله و اکبر .... لنگیان پَر پَر...... وای بر حق خُورانِ گل گهر، وای بر حق خُورانِ ذوب آهن، وای بر حق خُورانِ آلومینیوم................... وای بر اسکولانو (افشاریانو) داوران و تبانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی