پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
۶ |
۲
دلیل تغییر هیئت مدیره استقلال مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای برگزاری مجمع عمومی و تغییر هیئت مدیره اطلاعیه رسمی منتشر کرد.

تغییر هیئت مدیره استقلال در حالی که در ابتدای فصل اعضای هیئت مدیره باشگاه دستخوش تغییر شدند، کمی عجیب است اما این موضوع با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان است.

از قرار معلوم یکی دو عضوی که از سوی سازمان خصوصی سازی به هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شده اند، هیچ نقشی در درآمدزایی برای باشگاه نداشته اند. به همین خاطر با گلایه های مطرح شده از این اعضاء وزارت ورزش و جوانان راضی به برگزاری مجمع عمومی و تغییرات در اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شده است.

گفته می شود پیشکسوتان باشگاه استقلال هم در نشست هایی که با کیومرث هاشمی داشتند، به این نکته اشاره کردند که اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال هیچ آورده ی مالی برای باشگاه نداشته اند و حضورشان در جمع اعضای هیئت مدیره با این شرایط هیچ توجیهی ندارد. قرار است در مجمع عمومی باشگاه استقلال افرادی به بدنه مدیریتی باشگاه استقلال اضافه شوند که در جذب سرمایه برای باشگاه توانمند باشند تا مشکلات مالی این تیم به حداقل برسد.

برخی تصور می کردند یکی دو عضوی که سازمان خصوصی سازی به هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی کرده برای این تیم درآمد خواهند داشت؛ در حالی که اصلا اینطور نیست.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو ...... IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    خوب الان کسی پاسخگوی انتصاب این آقایان هست ؟ اگر کارشان حسابرسی در مورد عملکرد مالی استقلال بوده تا استقلال پاک و تمیز وارد مرحله خصوصی سازی شود چرا باید عضو هیئت مدیره میشدند ؟ الان استقلال کجای مرحله خصوصی سازی قراردارد ؟ میدانید چه بلایی بر سر تیمی که فصل پیش در راه قهرمانی لیگ و حذفی خیز برداشته بود با این عملکردتان آورده اید ؟ میدانید چه خسارتی به این تیم زدید تا بتوانید برای فتح الله زاده یک پرونده ۵ میلیاردی باز کنید ؟
    • حسین IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      قصد توهین به شخصیت این دو نفر که از طرف خصوصی سازی انتصاب شدند. ندارم ولی واقعا قربانزاده ضربه بزرگی به استقلال زد باعث شد از لیگ آسیا حذف شود باعث شد جام حذفی ولیگ را از دست بدهد
  • قدرت IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    افراد معرفی شده از طرف سازمان خصوصی سازی تخصصشون حسابداری و امور مالی بود برای سر سامان دادن امور مالی و مالیاتی استقلال نع درآمد سازی و..برای درآمد سازی بایستی بستر های لازم که همانا حق پخش بلیط فروشی و ...فراهم بشه مگرنه هیچ فردی با این شرایط تک ریالی هم نمیتونه برای این دو باشگاه درآمدی حاصل کنه!
  • رضا FR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    شما چقدر ساده هستید اومدن جاسوسی باشگاه روبه قربانزاده وبقیه عواملی کنن توبهترین موقعیت قربانزاده اومدبه استقلال ضربه زد و رفت ومقامش رفت بالاترحالا بایدازش پرسیدروشانه های کی ایستاده ای مردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی