نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کونته برای بقیه خط و نشان می‌کشد؛ وقتی برگردم اوضاع برای بقیه سخت خواهد شد!/ فعلا باید پیش دخترم باشم
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته که بعد از خارج شدن از تاتنهام بیکار مانده وقت بیشتری را با خانواده‌اش سپری می‌کند و سعی دارد خود را برای بازگشت به میادین آماده کند.

آنتونیو کونته از فصل گذشته که تیم تاتنهام را ترک کرد، بیکار مانده و گزارش‌ها می‌گویند که او می‌تواند به زودی هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد. کونته در گفت‌وگوی جدیدش به باشگاه قدیمی خود طعنه زده و در عین حال از دستاوردهایش در یوونتوس و چلسی صحبت کرده است.

او در مصاحبه با «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: «یک روز دوست دارم هدایت تیمی را بر عهده بگیرم که اخیراً قهرمان شده باشد، زیرا به عنوان مثال من چلسی را از رتبه هفتم گرفتم، یووه نیز هفتم بود.»

کونته همچنین با هشدار به رقبا به بازگشت خود به مربیگری اشاره کرد. این سرمربی ایتالیایی ادامه داد: «بیکار ماندم تا زمان بیشتری را با خانواده و خودم بگذرانم. به مطالعه ادامه می‌دهم تا ببینم چه تغییراتی در ورزش وجود دارد و موقعیت‌های جدید را درک کنم. وقتی برگردم حتی برای مقابله با چالش‌های برتر آماده‌تر خواهم بود.»

او مستقیماً به شایعاتی مبنی بر حضورش در ناپل اشاره کرد و افزود: «می‌دانم که داستان‌هایی در این زمینه مطرح شده است، اما اکنون احساس می‌کنم باید زمانی را به خودم و دخترم که در حال بزرگ شدن است اختصاص دهم. بعد از تاتنهام قول دادم زمانی را به خانواده اختصاص دهم، این یک انتخاب برای من بوده است. پس از آن برای بازگشت به نبرد آماده خواهم شد. و وقتی این کار را انجام دهم اوضاع برای بقیه سخت خواهد بود.»

کونته ۵۴ ساله بین نوامبر ۲۰۲۱ تا مارس سال جاری، اسپرز را هدایت کرد. با ورود او باشگاه موفق شد پس از شروع ضعیف فصل خود را به چهار تیم برتر برساند. اما همه چیز در فصل دوم به هم خورد و تاتنهام نتوانست به هیچ فوتبال اروپایی راه یابد. آنها تحت هدایت سرمربی جدید آنگه پوستکوگلو پس از شروعی بدون شکست در صدر لیگ قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: ولخرج‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟/ هزینه‌های سرسام‌آور تکنسین‌های بزرگ فوتبال روی دست باشگاه‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی