پشت پرده جدایی کریم باقری از پرسپولیس؛ درویش افشاگری کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درویش مدیرعامل پرسپولیس به ماجرای جدایی کریم باقری از این تیم واکنش نشان داد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در واکنش جدایی کریم باقری از این تیم اظهار کرد: باقری خودش تمایلی به ادامه کار نداشت؛ کما اینکه الان هم جایی نیستند و خودشان تمایلی به ادامه کار نداشتند. اگر اینجا مشکلی بود جای دیگری می‌رفتند. خودشان در کار اقتصادی هستند. این حرف‌ها به درد فضای مجازی و فالوئر می‌خورد.

این اولین واکنش رسمی مدیرعامل پرسپولیس به ماجرای کریم باقری است. مربی سرخپوشان از زمان برانکو در این تیم حضور و نقش پررنگی در جمع کردن حواشی داشت. باقری پس از قهرمانی با پرسپولیس در فصل پیش دیگر قراردادش تمدید نشد تا شائبه‌هایی مبنی بر کنار گذاشتنش به دلایلی خاص مطرح شود. 

همچنین پیش از این یحیی گل محمدی بارها پیگیر بازگشت کریم باقری بود اما مدیریت باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد نداشت.

بیشتر بخوانید: واکنش درویش به استعفای یحیی‌ و کناره‌گیری باقری؛ هیچ فشاری برای برکناری نیست/ گل‌محمدی نمی‌تواند از پرسپولیس برود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عماد US ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    دروغگو دشمن خداست
    • عاقل IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      نه دوست عزیز دورغگو یی پیشه و عادت یه سری از افراد شده برای گول زدن من و شما در تمام ضمینه های
    • ملابرادر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      داور خارجی در مسابقات آسیا اکثر خطاهای پیروزی را نمی‌گیرد. گاهی داور کلا هوادار این تیم است، گاهی هم بازیکنان پیروزی خطایشان گرفته می‌شود ولی در همان حین اینقدر به داور حمله می کنند یا دورش جمع می شوند و هواداران اینقدر فحاشی می کنند که داور دفعات بعدی خطا نمی گیرد یا اگر صحنه ای است کارت دار است خطا می گیرد و کارت نمی دهد. برای پنالتی ها هم وقتی صحنه ای هست و نمی گیرد بازیکنان پیروزی چنان به داور یا بدتر از آن کمک داور حمله ور می شوند و هواداران فحاشی می کنند در این شرایط بخصوص کمک داور احساس خطر می کند و بسیاری از صحنه ها را پنالتی یا در پشت محوطه جریمه خطا می گیرد. این چیزی است که حداقل با آمدن پرفسور برانکو در این تیم نهادینه شد و خودشان که فکر میکنند دارند فوتبال بازی میکنند و بسیار هم کیف می کنند.
  • علی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    زمستان رفت و روسیاهیش برای شما موند آقای درویش بازم دروغ؟؟؟
  • شهروز IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    هیچ ارتباطی هم به علی کریمی نداره نه ؟ مردم رو چی فرض کردی مدیر دولتی ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی