آینده این ستاره جوان نامشخص است/ کدام باشگاه خوشبخت به ستاره قرمزها می‌رسد؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد جمال موسیالا با بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بایرن هنوز موفق نشده قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

جمال موسیالا و جود بلینگام هر دو متولد ۲۰۰۳ هستند و دوستی نزدیکی با هم دارند. این دو هافبک تهاجمی با استعداد در ابتدا با هم برای تیم‌های ملی زیر ۱۵، زیر ۱۷ و زیر ۲۱ ساله‌های انگلستان بازی می‌کردند. با این حال زمانی که موسیالا به آلمان، کشور محل تولدش نقل مکان کرد، مسیرهای آنها از هم جدا شد. موسیالا از هفت سالگی در انگلیس زندگی می‌کرد و مهارت‌های فوتبالی خود را در سیستم جوانان باشگاه‌هایی مانند ساوتهمپتون و چلسی تقویت می‌کرد. او در حال حاضر خود را در بایرن مونیخ پیدا کرده، در حالی که بلینگام یک چهره برجسته در رئال مادرید است.

در همین حال، مطبوعات آلمان به این موضوع اشاره کردند که بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد موسیالا که در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، با مشکل مواجه شده است. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند موسیالا به یکی دیگر از بازیکنان آزاد محبوب فوتبال اروپا تبدیل می‌شود.

اعجوبه‌های خارق‌العاده

بلینگام و موسیالا علیرغم مسیرهای شغلی جداگانه دوستان صمیمی هم باقی ماندند. آنها رقابت دوستانه‌ای دارند و هر دو نامزد جوایز معتبر هستند.

آنها نامزد دریافت جایزه پسر طلایی هستند که توسط  Tuttosport به بهترین فوتبالیست زیر ۲۱ سال اروپا اهدا می‌شود. علاوه بر این، هر دوی آنها برای کسب جایزه کوپا که توسط فرانس فوتبال به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود نیز رقابت می‌کنند. بلینگام محتمل‌ترین گزینه برای کسب این جوایز در نظر گرفته می‌شود، اما موسیالا نیز نامزد شده است. سوابق او گویای پتانسیل اوست.

او جوانترین بازیکن آلمانی تاریخ است که در بین ۳۰ نامزد برتر توپ طلا حضور دارد. موسیالا به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۲ آلمان و همچنین بازیکن فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بایرن انتخاب شد. او همچنین در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مقام سوم جام کوپا را کسب کرد. آینده او روشن به نظر می‌رسد، درست مانند آینده دوستش بلینگام. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این دو دوست روزی دوباره در زمین فوتبال با هم برای یک تیم بازی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی