سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
۳ |
۹
فرق مهاجم تازه وارد پرسپولیس با لوکادیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب زاهدی هم مثل لوکادیا، با اولین شوت به چارچوب دروازه، گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند

برتری پرسپولیس مقابل گل گهر یک نکته ویژه داشت و آن هم گلزنی شهاب زاهدی برای پرسپولیس بود. شهاب که در تابستان به پرسپولیس پیوست، در ۴ بازی ابتدایی اش در لیگ برتر و دو دیدار مقابل النصر و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده بود ولی در بازی با گل گهر این طلسم را شکست و موفق شد تک گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند. زاهدی درحالی موفق شد اولین گلش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند که فشار زیادی را تحمل می‌کرد و این موضوع از خوشحالی بعد از گلش هم کاملا مشخص بود.

زاهدی بیشتر از ۴۰۰ دقیقه برای زدن اولین گلش صبر کرد و نکته جالب توجه اینکه اولین شوت در چارچوب شهاب تبدیل به اولین گلش برای پرسپولیس شد. زاهدی که طی هفته‌های اخیر با لوکادیا مهاجم گلزن فصل قبل پرسپولیس مقایسه می‌شد و مدام هواداران پرسپولیس از او مثل ستاره هلندی انتظار گلزنی داشتند یک نقطه مشترک با لوکادیا دارد و البته یک تفاوت بزرگ. لوکادیا هم درست مثل شهاب اولین شوت در چارچوبش تبدیل به گل شد و در دومین دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفت، موفق به گلزنی شد.

تفاوت بزرگ این دو اما به مدت زمان انتظار برای اولین شوت در چارچوب و البته زدن اولین گل برای پرسپولیس بود. لوکادیا برای زدن اولین شوت در چارچوب و اولین گلش با لباس پرسپولیس فقط ۹۸ دقیقه زمان نیاز داشت و خیلی پرسپولیسی‌ها را منتظر نگذاشت. زاهدی اما شرایط متفاوتی را تجربه کرد و ۴۰۱ دقیقه زمان نیاز داشت تا این کار را انجام دهد. در واقع تفاوت این دو بازیکن چیزی بیشتر از ۳۰۰ دقیقه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیسه سوراخ کن IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    زاهدی مفتش هم گرونه... ب هیچ دردی نمیخوره.. الان ی گل بعد ۶ بازی زد رفت تا ۴ تا بازی دیگه ک شاید ی گل بتونه بزنه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی