نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
۰ |
۰
ستاره یوونتوس به خاطر شرط‌بندی نقره داغ شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حکم رسمی محکومیت نیکولو فاجولی، ستاره یوونتوس که به تخلف‌ در شرط‌بندی متهم شده بود، اعلام شد. او به مدت ۷ ماه از میادین فوتبال محروم خواهد بود.

بعد از افشای نام نیکولو فاجولی به عنوان یکی از متهمان اصلی پرونده تخلف در شرط‌بندی در فوتبال ایتالیا این ستاره یوونتوس و باشگاهش به شدت نگران حکمی بودند که قرار بود علیه او صادر شود.

فاجولی برای اینکه از دادستانی و دستگاه قضایی ایتالیا تخفیف بگیرد ابتدا به جرمش اعتراف کرد و سعی کرد با همکاری با پلیس و اقداماتی مثل حضور در جلسات روانپزشکی برای درمان اعتیاد به شرط‌بندی و حضور در دوره‌های مقابله با گرفتار شدن جوان‌ها به این اعتیاد با محکومیت سبک‌تری مواجه شود.

گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید فاجولی ۲۲ساله در این مدت با دادستانی ایتالیا همکاری کامل و همه‌جانبه داشته و اسناد و مدارک زیادی در اختیار بازپرس‌های پرونده قرار داده است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده فاجولی با حکم نسبتا سبک مواجه شود این است که او هرگز روی نتایج باشگاه خودش یوونتوس شرط‌بندی نکرده بود و در نتیجه به تبانی و دستکاری در نتایج محکوم نشد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز عصر با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که حکم محرومیت فاجولی ابتدا قرار بود ۱۲ ماهه باشد، ولی به دلیل همکاری او به ۷ ماه کاهش یافت.

در بخش دیگری از حکم محکومیت فاجولی آمده است که او مجبور است به مدت شش ماه در دوره درمانی روانپزشکی برای ترک اعتیادش به شرط‌بندی شرکت کند. او در پنج ماه از دوره محکومیتش باید ۱۰ بار در برنامه‌هایی عمومی شرکت کند و با توضیح شرایط بغرنج کسانی که گرفتار این اعتیاد می‌شوند به جوان‌ها برای نیفتادن در دام سایت‌های غیرقانونی شرط‌بندی کمک کند.

علاوه بر محرومیت ۷ ماهه و دیگر مجازات‌ها فاجولی باید مبلغ ۱۲۵هزار یورو هم به دلیل نقض بند ۲۴ از قانون عدالت ورزشی ایتالیا پرداخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی