نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
۰ |
۰
ساندرو تونالی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساندرو تونالی، بازیکن ایتالیایی نیوکسل، اعتراف کرد زمان حضورش در میلان، روی بازی‌های این تیم هم شرط‌بندی کرده است.

ساندرو تونالی بعد از ظهر سه‌شنبه با دادستان تورین ملاقات کرد و طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت از هفته گذشته دو بار توسط جوزپه چینه، دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا، بازجویی شده است.

نسخه چاپی امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت، تونالی اعتراف کرده است وقتی بازیکن میلان بود روی بازی‌های تیمش شرط‌بندی کرده است. اگر این موضوع تایید شود، بازیکن ۲۳ ساله با محرومیت بسیار بزرگ‌تری نسبت به نیکولو فاجولی مواجه می‌شود.

تونالی در مسابقاتی که در جریان بازی دخالتی نداشته و حتی روی نیمکت حاضر نبود، اقدام به شرط‌بندی کرده است. او مانند فاجولی، هر آنچه را در مورد این پرونده می‌داند به مقامات گفته و امیدوار است که بدین ترتیب با محرومیت کمتری مواجه شود.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، این واقعیت که تونالی وقتی بازیکن میلان بود روی بازی‌های تیمش شرط‌بندی کرده، به این معنی است که رای فدراسیون فوتبال ایتالیا محرومیتی بالاتر از سه سال خواهد بود.

با توجه به همکاری تونالی و این واقعیت که او می‌خواهد اعتیادش به قمار را درمان کند، دادستان می‌تواند مدت محرومیت را به نصف کاهش دهد. گاتزتا مدعی است که پیش بینی محرومیت تونالی در حال حاضر دشوار است اما با توجه به شرایط موجود، هافبک نیوکسل ممکن است یک سال محروم و همین طور به پنج ماه حضور در جلسات ترک شرط‌بندی محکوم شود.

بیشتر بخوانید: تونالی با فدراسیون فوتبال ایتالیا همکاری می‌کند/ مجازات ۱۸ ماهه او کاهش پیدا می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی