دلیل تصمیم عجیب گل‌محمدی؛ پرسپولیس چرا اعتراض نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس می توانست به زمان بازی این تیم مقابل پیکان اعتراض کند.

پرسپولیس درحالی امروز باید به مصاف پیکان برود که این تیم با خیل مصدومان مواجه شده و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم نمی توانند در این بازی به میدان بروند. به غیر از سرلک، سلمانی و امیری، عالیشاه و پورعلی گنجی جدیدترین مصدوم پرسپولیس است که به طور حتم به بازی مقابل پیکان نمی رسد. مشکل بعدی پرسپولیس خستگی نفرات ملی پوش این تیم مثل بیرانوند و کنعانی زادگان است.

آنها سه شنبه شب در بازی تیم ملی مقابل قطر به میدان رفتند و چهارشنبه بلافاصله بعد از رسیدن به تهران، راهی قزوین شدند. این درحالی است که بازی پرسپولیس و پیکان در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت نسبت به دیدار تیم ملی برگزار می شود و این موضوع حتی می توانست با اعتراض باشگاه پرسپولیس روبه رو شود. قوانین فیفا می گوید بین آخرین بازی ملی و از سر گیری بازی های باشگاهی حداقل ۴۸ ساعت باید زمان باشد تا بازیکنان آسیب کمتری ببینند. اما چرا یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراضی نکردند؟

شنیده ها حاکی از آن است که چون پرسپولیس سه شنبه هفته آینده باید در یک بازی حساس و تعیین کننده به مصاف استقلال تاجیکستان برود، گل محمدی می خواهد فرصت کافی برای ریکاوری بازیکنانش بعد از بازی با پیکان را داشته باشد و به همین دلیل با برگزاری بازی تیمش مقابل پیکان در روز پنجشنبه موافقت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی