وقتی همه حواس‌ها به هت‌تریک شهاب بود/ ستاره پرسپولیس برگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات مهم در حاشیه برد سه بر یک پرسپولیس مقابل پیکان بازگشت مهدی ترابی به میادین بود.

مهدی ترابی بازیکن خط حمله تیم پرسپولیس که در دقیقه هشتم دیدار این تیم مقابل النصر عربستان دچار مصدومیت شده بود پس از مدت‌ها در قزوین به میدان برگشت.

حضور دوباره مهدی ترابی در شرایطی بود که خیلی پیش از این گفته می‌شد شاید ترابی بتواند پرسپولیس را در دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان (مقابل الدحیل) و یا حتی هفته هفتم لیگ برتر جلوی گل گهر سیرجان همراهی کند اما هر بار یحیی گل محمدی و کادر پزشکی تیم پرسپولیس این ریسک را به جان نخریدند تا ترابی به شرایط خوب برای بازگشت به میادین برسد.

اما حضور کوتاه مدت ترابی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم تحت تاثیر پیروزی سه بر یک و هتریک شهاب زاهدی کمتر دیده شد. گرچه یحیی گل محمدی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبوده و حالا تا حدی خیالش بابت شرایط ترابی برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان و یا بازی‌های بعدی پرسپولیس راحت شد.

ترابی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده پایان بازی به جای محمد عمری به زمین آمد و تا پایان بازی در زمین حضور داشت.

ناگفته نماند؛ تیم پرسپولیس سه‌شنبه این هفته دوم آبان باید در چهارچوب سومین بازی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان برود که بازگشت ترابی به ترکیب اصلی پرسپولیس می‌تواند خبر بدی برای کادر فنی حریف تاجیکستانی به شمار برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرد تکونام نمیرید هرگز IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    اگر قانل اسناد مهرجوهی اخرین فیلم ایشان رو نگاه میکرد مثل الان من خودکشی میکرد بازی علی نصریان و کل فیلم که در رابطه با موزیک بود بدنرین فیلم ناریخ سینمای جهان بود
  • عدالت خواه IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    مهدی تاج و خداداد افشاریان باید از فدراسیون فوتبال برکنار و دادگاهی شوند
  • مهران IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    مهدی اومد، خدارو شکر شهاب زودتر اقای گل میشه😊

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی