نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
۱
شانس در خانه ستاره ایران را زد/ آماده باش مورینیو به سردار آزمون
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون پس از حضور موفق در تورنمنت چهارجانبه اردن امیدوار است حداقل برای دیدار آتی رم در سری آ بتواند جای ثابتی در ترکیب تیم داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات چهارجانبه اردن موفق شد در دو مسابقه با تیم‌های میزبان و قطر پیروز شود و به مقام قهرمانی این تورنمنت دست پیدا کند.

سردار آزمون بازیکن ملی پوش تیم فوتبال «آ اس رم» اگرچه در این فصل لیگ ایتالیا فرصت زیادی برای ورود به زمین پیدا نکرد و در کل حضور چشمگیری در تیمش نداشت اما در تورنمنت اردن حضور موفقی با تیم ملی داشت. او در بازی نخست ایران برابر اردن موفق به زدن یک گل شد و در بازی فینال با تیم قطر هم گل چهارم ایران را به ثمر رساند و در مجموع بازی موفق و قابل قبولی ارائه داد.

این ملی پوش فوتبال امیدوار است این حضور موفق در تیم ملی در بازگشت به تمرینات تیم فوتبال «رم» مورد توجه «خوزه مورینیو» قرار بگیرد و فرصت بازی و خودنمایی به او داده شود.

علاوه بر این، مصدومیت «پائولو دیبالا» هم دیگر شانس سردار برای بازگشت پررنگ تر به ترکیب رم است. دیبالا در آخرین بازی تیم رم مقابل کالیاری پیش از تعطیلات فیفادی مصدوم شد و به همین دلیل ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود. البته پایگاه خبری «آمو روما» گزارش داده است که دیبالا مشغول انجام تمرینات آماده سازی است و امیدوار است بتواند خود را به بازی با اینتر برساند.

تیم فوتبال رم روز یک شنبه ۳۰ مهر در هفته نهم «سری آ» ایتالیا میزبان «مونزا» خواهد بود. چهارم آبان در لیگ اروپا به مصاف «اسلاویا پراگ» می‌رود و ۷ آبان با اینتر بازی می‌کند. بر این اساس سردار می‌تواند امیدوار باشد در صورت نرسیدن دیبالا، در بازی آینده تیمش در سری آ به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهمن IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    نیمکت نشینی رم هم آرزوی بعضیاست هیچ تیمی اگه پیشنهاد نده میگن ده تیم اروپایی خواهانش هستند آخرشم هیچی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی