عادت غذایی باورنکردنی ستاره لیگ برتری پیش از مسابقات ظهر/ او مثل هیولا غذا می‌خورد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندی کارول از غذای غیررژیمی که قبل از هر بازی خانگی در نیوکاسل می‌خورد صحبت می‌کند.

اندی کارول در دوران حضورش در نیوکاسل قبل از هر بازی خانگی یک کباب رستورانی می‌خورد. این مهاجم از آکادمی نیوکاسل عبور کرد و بیش از ۱۰۰ بازی برای این باشگاه در دو دوره انجام داد. او اکنون فاش کرده که هنگام بازی برای باشگاه دوران کودکی خود، عادت عجیبی داشت. کارول قبل از هر برنامه خانگی در رستوران کباب می‌خورد، همراه با پودینگ‌های یورکشایر و مقدار زیادی سس گوشت.

او در صحبت با نشریه میل به یاد می‌آورد: «جدیدا بازیکنان با تیم غذا می‌خورند، اما در آن زمان در نیوکاسل ما برای بازی ساعت ۳ بعدازظهر ساعت ۱:۳۰ همدیگر را می‌دیدیم. هرگز فراموش نمی‌کنم، من به رستوران کوچک «قوی سفید» می‌رفتم. گوشت، پودینگ یورکشایر، مقدار زیادی آبگوشت. خلاصه یک کباب کامل می‌خوردم، لباس ورزشی نیوکاسل را می‌پوشیدم و به زمین می‌رفتم و بازی می‌کردم. یک بار کوین نولان به من زنگ زد و گفت: ماشینم خراب شده من را سوار می‌کنی؟ کجایی؟ گفتم دارم کباب می‌خورم، و او عصبانی شد! پشت تلفن سرم فریاد زد و گفت شوخی می‌کنی؟ گفتم همیشه این کار را انجام می‌دهم.»

پس از انتقال ۳۵ میلیون پوندی کارول به لیورپول در سال ۲۰۱۱، روال قبل از بازی او به پایان رسید.

او افزود: «زمانی که به لیورپول رفتم همه چیز تغییر کرد. ما قبل از بازی، چه خانگی و چه خارج از خانه، به هتل می‌رفتیم و ماکارونی و میوه‌های تازه می‌خوردیم. من پودینگ و آبگوشتم را می‌خوردم ولی اینجا به تو دستور می‌دهند کی غذا بخوری و چه چیزی بخوری. شب قبل از بازی با بچه‌ها در هتل غذای مخصوص می‌خوردیم. ولی در نیوکاسل شب قبل با مادر و پدرم یا دوستانم بیرون می‌رفتم.»

به نظر نمی‌رسید غذاهای غیررژیمی کارول مانعی برای عملکردهای خوب او ایجاد کرده باشند، چرا که او در ۱۳۴ بازی در دو دوره حضور در نیوکاسل ۳۴ گل به ثمر رساند. این مهاجم ۳۴ ساله در تابستان به تیم آمیان فرانسه نقل مکان کرد. او در شش بازی این فصل لیگ ۲ یک بار گلزنی کرده و تیمش در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی