نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
وینیسیوس جونیور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عربستانی‌ها حالا به سراغ فوق ستاره جوان رئال مادرید رفته اند و قصد دارند او را به خدمت بگیرند.

طی چند سال اخیر وینیسیوس جونیور نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان تثبیت کرده است. این ستاره ۲۳ ساله برزیلی از زمانی که کارلو آنچلوتی هدایت رئال را به برعهده گرفته همواره یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید بوده و بالاترین کیفیت را به نمایش گذاشته است.

با شرایط فعلی انتظار می‌رود که وینیسیوس برای سالهای طولانی در رئال مادرید بماند اما حالا یک پیشنهاد فوق نجومی سر راه او قرار گرفته که شاید مسیر فوتبالی او را به سمت خارج از اروپا هدایت کند.

سران باشگاه الاهلی عربستان به صورت جدی به دنبال جذب وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید هستند. سایت اسپورت اسپانیا نوشته که این تیم عربستانی قصد دارد یک پیشنهاد عجیب و چشمگیر را به  او ارائه کند.

وینیسیوس به طور رسمی قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نکرده است و قراداد فعلی او نیز در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد. حالا الاهلی می‌خواهد از این فرصت استفاده کند و با پیشنهاد دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو وینی را برای حضور در فوتبال عربستان اغوا کند.

البته که احتمال وقوع چنین انتقالی بسیار کم است اما این خبر قطعا باعث می‌شود مدیران رئال مادرید برای تمدید قرارداد و حفظ ستاره خود به تکاپوی بیشتری بیفتند.

بیشتر بخوانید: سکوت ستاره رئال‌مادرید شکست؛ به رقیب‌مان تبریک می‌گویم برای این که.../ آن ویدیو را یک دختر ساخته بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی