نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چند ستاره بارسلونا به فروش می‌رسند!/ وارث شماره مسی از بارسا جدا می‌شود؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا در فصل آینده نیز با محدودیت‌های مالی روبه‌رو خواهد بود و به همین دلیل احتمالا چند ستاره خود را خواهد فروخت.

احتمالاً بارسلونا تابستان آینده مجدداً به دنبال فروش خواهد بود، زیرا محدودیت مالی آنها هنوز هم پابرجاست. بازیکنانی مانند از عبده و نیکو گونسالس در تابستان امسال فروخته شدند، در حالی که سرجینیو دست، اریک گارسیا، کلمنت لنگلت، پابلو توره و آنسو فاتی همگی باشگاه را به صورت قرضی ترک کردند و بلوگرانا قصد فروش برخی از آنها را دارد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا ادعا کرد که شانس فروش فرنکی دی‌یونگ را به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو دارند و پس از آن گزارش‌ها از فروش احتمالی گاوی و پدری صحبت کردند.

اما آبی‌اناری‌ها به این نتیجه رسیدند که این زوج را نباید بفروشند و هر کاری که می‌توانند برای حفظ این دو جوان انجام خواهند داد. آنها پیش از این چنین موضعی را در مورد آنسو فاتی نیز داشتند، اما فاتی دیگر در برنامه‌های آنها حضور ندارد. اسپورت مدعی است که بارسلونا تصمیم به فروش فاتی در تابستان آینده گرفته است، به شرطی که او در لیگ برتر در برایتون خوب ظاهر شود و بتوانند سود قابل توجهی از فروش او به دست بیاورند. اگر آنسو فرم خوب خود را پیدا نکرد و سود چندانی از فروش او به دست نیاید، به بارسا برخواهد گشت.

فاتی تا سال ۲۰۲۷ با بارسلونا قرارداد دارد و دستمزدش هم بالاست. این بازیکن به دنبال اثبات خودش است و اگر موفق شود ممکن است بلوگرانا او را در تیم خود نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی