نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
آنتونیو رودیگر از دعوا با مربی رقیب پرده برداشت/ موضوع نژادپرستی در کار نبود!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره رئال مادرید در پایان بازی با براگا در لیگ قهرمانان اروپا با مربی حریف درگیر شد و در X (توئیتر سابق) در مورد علت این اتفاق صحبت کرده است.

پس از پیروزی رئال مادرید مقابل براگا در عصر روز سه‌شنبه، آنتونیو رودیگر با چند بازیکن براگا درگیر شد و توسط برخی از هم‌تیمی‌هایش از زمین خارج شد. کارلو آنچلوتی حتی درگیر این ماجرا شد اما پس از بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت که نمی‌داند چه چیزی باعث شروع غوغا در زمین شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که ایستگاه رادیویی کادنا اس‌ای‌آر دلیل را می‌داند. آنها اعلام کردند که توهین نژادپرستانه مربی براگا به رودیگر باعث دعوای بین آنها شد.

خود رودیگر اعلام کرده که اینطور نیست و در X در مورد این اتفاق توضیح داد: «دوباره همه چیز خوب است بچه‌ها، من آرامم، او واقعا به من توهین نژادپرستانه نکرد، فقط وقتی بعد از سوت پایان بازی به هم برخورد کردیم درگیر شدیم. بیایید روی شنبه تمرکز کنیم.»

اینکه هیچ رفتار نژادپرستانه‌ای در پایان بازی رخ نداد نکته خیلی خوبی است. تمرکز کامل رودیگر اکنون روی ال‌کلاسیکو خواهد بود و او امیدوار است به رئال مادرید کمک کند تا دومین پیروزی متوالی مقابل بارسلونا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی