نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
این دو بازیکن استقلال زیر بار کاهش قرارداد نرفتند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان استقلال برای حل داستان سقف بودجه قراردادشان را کم کردند اما همه آنها چنین کاری انجام ندادند.

جواد نکونام برای حل مشکل ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو خودش دوباره پیش قدم شد و قسمتی از قراردادش را کاهش داد اما به بازیکنان اصرار کرد که در این رابطه اجباری در کار نیست و او نمی‌خواهد شاگردانش را تحت فشار بگذارد با این وجود ولی تعداد زیادی از استقلالی‌ها قراردادهایشان را کاهش دادند تا با پایین آوردن مبالغ ثبت شده، زمینه برای صدور کارت بازی مهاجم آرژانتینی تیمشان را فراهم کنند. البته دو نفر از بازیکنان استقلال ترجیح دادند در این ماجرا مشارکت نداشته باشند.

از قرار معلوم ۲ هافبک استقلال ترجیح دادند وارد مقوله مذکور نشوند و تاکید داشتند قرارداد خودشان آنقدر زیاد نیست که بخواهند قسمتی از آن را به صورت داوطلبانه کاهش بدهند. قبل از شروع بازی استقلال با آلومینیوم بحث بر سر آن بود که مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند حاضر به کم کردن قرارداد خودشان نشده‌اند. ما این مسئله را با تعدادی از مسئولان و نزدیکان باشگاه در میان گذاشتیم و آنها در پاسخ به خبر ورزشی گفتند: قضیه را تکذیب یا تایید نمی‌کنند چون هر اتفاقی که افتاده یک مسئله خانوادگی و محرمانه است و بازیکنی که حاضر به کم کردن قراردادش نشده باشد، به هر حال خلافی مرتکب نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • اسی اسی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    مهدی پور که بچه اصفهونه پول گرفتن ازش مساویست با جون گرفتن خخخخخخخخخخخخخخخ
  • مهرداد🌟🌟 IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    لنگی ها ی کم معرفت و از خود گذشتگی وغیرت و تعصب را از سرورتون یاد بگیرید هی هر روز قهر هرروزآشتی هر روز قهرهر روزآشتی ای بابا😂😂
  • رضا IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    این دونفر زیرمیزی نخواستن. فکر عاقبت کار رو کردن
  • شاهد IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    واقعا قراداد بازیکنان خیلی بالا هست مگر درآمد این تیم ها چقدر هست هیچکدام از بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران در حد گرفتن پول میلیاردی نیستن بازیکن اصلا توانایی چهارتا پاس سالم و یک شوت خوب سالم را ندارد چطور پول میلیاردی میگیرد باید سقف قرارداد بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران حداکثر یک میلیارد برای گرانترین بقیه زیر یک میلیارد قرارداد داشته باشند حتما باشگاههای فوتبال درآمد زیادی دارند که اینجور قراردادها می‌بندند باید بندهایی در قرارداد بازیکنان اضافه شودمثلا مهاجم حداکثر هر دوبازی یک گل بزند در غیر اینصورت از قراردادش کسر شود مدافع همینطور هافبک همینطور در صورت عدم توانایی از قراردادشان کسر شود بازیکن باید از لحاظ بدنی خودش را طوری آماده کند که نباید بابک تلنگر مسدوم بشه و ماهها بگیره بخوابه درصورت مسدومیت بیش از یک هفته از مبلغ قرارداد کسر شود بعضی بازیکنان تنبلی میکنند خوب تمرین نمی‌کنند میگن فرقی نمیکنه چه بازی کنیم چه روی نیمکت بشینیم پول میلیاردی میگیریم مثلا دروازه بان سوم استقلال در شرایطی که سقف پر بود چه لزومی داشت وقتی میدانیم اصلا نیازی نمیشه چرا دروازه بان سوم خریدن
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    مسئله تمام شده است لطفاً کش ندهید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی