نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بهنام ابوالقاسم پور
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بهنام ابوالقاسم‌پور، بپیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این درست نیست که ورزشکاران دیگر رشته‌ها سریع حمله کنند و فوتبال را زیر سوال ببرند.

حرف و حدیث‌ها بر سر رعایت نکردن سقف بودجه از سوی برخی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران، این روزها به اوج رسیده است و باشگاه پرسپولیس که پیش از این با کسر امتیاز از سوی فدراسیون فوتبال روبرو شده بود دست به شکایت از رقیب سنتی خود یعنی استقلال زده است، زیرا به رغم آن‌ها آبی‌ها نیز در این زمینه مرتکب تخلفاتی شده اند. این موضوع و همچنین شرایط کنونی پرسپولیس بهانه‌ای شد تا با بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن اسبق قرمزها گفت‌وگویی را انجام دهیم.

بهنام ابوالقاسم‌پور درباره وضعیت لیگ برتر و رقابت مدعیان در بالای جدول گفت: در بالای جدول لیگ برتر رقابت خوبی است، ولی این تعطیلاتی که در مسابقات می‌اندازند کیفیت را پایین می‌آورد. چند تیم مدعی هستند، اما رقابت اصلی بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان است. البته الان هنوز زود است درباره قهرمان نظر داد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: امتیازی که از پرسپولیس کم کردند قطعا تاثیر می‌گذارد، اما این تیم می‌تواند جبران کند. پرسپولیس تیمی نیست که با کسر یک امتیاز وارد بحران شود. الان هم که می‌بینید عملکرد خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد.  

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان گفت: سقف بودجه خوب است و جلوی هرج و مرج را می‌گیرد، ولی نباید خیلی سخت گیری کنند. این موضوع را باید با شیب ملایم جلو ببرند، چون در هر صورت فوتبال ایران در زمینه هزینه‌ها سالها به حال خودش‌ها بوده است. باید فکر اساسی کنند تا کار از ریشه درست شود. شفاف سازی در فوتبال ما وجود ندارد. باید کاری کرد که مدیران باشگاه مجبور شوند حقایق را بگویند و لایی نکشند.

 ابوالقاسم‌پور در ادامه درباره شکایت پرسپولیس از استقلال گفت: این بحث شکایت در هر صورت برای فوتبال مان خوب نیست. راه حلی پیدا کنند این مشکلات حل شود. اینکه دو باشگاه برای کسر امتیاز از هم شکایت کنند برای هیچکدام شان خوب نیست. استقلال شکایت کرد و از پرسپولیس امتیاز کسر شد و حالا پرسپولیس به دنبال این مسئله است. خب اگر از اول همه چیز درست و شفاف پیش می‌رفت این مسایل پیش نمی‌آمد.

وی به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اعتراضات سرمربی و بازیکنان این تیم به این وضعیت نیز اشاره کرده و اظهار داشت: در هر صورت اگر قانون برای یکسان باشد این مسایل پیش نمی‌آید و باشگاه بزرگی، چون پرسپولیس مثل خیلی از تیم‌های صنعتی راحت کارش را می‌کند. اگر بودجه باشگاه‌ها درست شود این مسایل حل می‌شود. اگر پرسپولیس ناهار ندارد در مدیریت بودجه مشکل دارند. خیلی جاها دیمی رفتندجلو و این مشکلات به وجود آمده است. برنامه ریزی بودجه‌ای خوبی ندارند. یک پولی به باشگاه می‌دهند و می‌گویند هزینه کن، اما نظارت درستی روی مخارج وجود ندارد. اینجا سیستم اداری مشکل دارد. برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس زشت است که در بحث آب معدنی و غذا مشکل داشته باشد. من به یحیی گل محمدی حق می‌دهم که نگران تیمش و خودش باشد. سرمربی تیم بالاخره باید از قبل قراردادش مشخص شده باشد و امنیت شغلی داشته باشد. وقتی ببیند مشکل دارد ناراحت می‌شود. اگر دو ماه با یحیی مذاکره می‌کردند و همه چیز را درست پیش می‌بردند دیگر کار به قهر و آشتی نمی‌کشید.

ابوالقاسم‌پور درباره جنجال حواله‌های خودرو گفت: من موافق حرف‌های کنعانی زادگان در آن برنامه نیستم، ولی در یک برنامه به حالت طنز آن حرف‌ها گفته است و می‌شد زیاد به آن دامن نزد. درست نیست که ورزشکاران دیگر رشته‌ها سریع حمله کنند و فوتبال را زیر سوال ببرند. همه رشته‌ها افتخارآفرین هستند. مگر ما فوتبالی‌ها با مدال‌های کشتی اشک شوق نمی‌ریزیم؟ اقتصاد در فوتبال با تمام رشته‌ها فرق دارد. این را باید در نظر بگیرند. قبول دارم که نباید کنعانی زادگان آن حرف‌ها را می‌زد، اما بروید بررسی کنید، ماشین شاید مال خودش نباشد و برای دوستانش بوده است.  

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: الان خیلی از بازیکنان قدیمی فوتبال گرفتار مسایل روزمره زندگی هستند و اینطور نیست که همه ماشین میلیاردی داشته باشند. خیلی از این‌ها مستاجر هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    به جای فلسفه بافی ببین باند سه توطئه گر از کی جنگ را شروع کرده این لیک سه رفته های شش تائی دوپینگ تیمی جک تری دی و حسرت جامی سنوات اخیر با قهرمانی زشت با پشتیبانی اون سه نفر دلشون خوشه
    • فاروق IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      کدام لیگ سه ؟؟ با همان قانون من درآوردی سال بعدش لنگ هم باید به همان شکل استقلال به لیگ پایین سقوط می‌کرد ، اما آقایان به بهانه‌ی حضور و اعتراض تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و تیم‌های خوزستانی ، همان قانون را ملغی و لنگ را نجات دادن
  • حسین IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    آقای قاسم پور استقلال از پرسپولیس شکایت نکرد کارگروه راسا پرونده پرسپولیس رو بخاطر مالیات گولسیانی به کمیته انضباطی فرستاد.
  • تاااااااج IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    آررررره خدا رو چه دیدی شاید خواسته ماشین صد میلیاردی رو بفروشه باهاش اتوبوس بخره آخه به اتوبوس علاقه خاصی داره
  • رسول IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    آقای قاسم پور از شما بعیده این حرفو بزنی انگار که یک بچه ۵ ساله صحبت کرده خودش داره میگه این ماشینم نه ولی اون یکی ۱۰۰میلیارد پولشو بعد شما میگی شاید مال کسی دیگه بوده لطفا ماله کشی نکنید از شما انتظار نداشتیم مرد
  • هرکی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    بابا ابولقاسم تو دیگه ماست مالیش نکن یل بهتر بگم همش نزن چون بوی گند ،گندکاریهاتون عالم ورداشته تمومش کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی