ویسی: بودجه ما ۸۰میلیارد تومان است/ من از نفت آبادان می‌روم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: من از نفت آبادان می‌روم؛ امیدوارم مربی بعدی موفق باشد.

عبدالله ویسی بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: من یک چیزی یاد گرفتم که اگر در دربی برنده نمی‌شوید نباید بازنده شوید. در تمام دنیا همین‌گونه است. ما در خوزستان دو دربی بازی کرده‌ایم مقابل فولاد و این استقلال خوزستان؛ تیم ما با غیرت و تعصب بازی کرد و مقابل تیمی که بد گل می‌خورد ما بازنده نشدیم. 

لیاقت مردم آبادان این است که تیم آسیایی بسته شود

وی افزود: اما در مورد صفحات مجازی که علیه بازیکنان می‌نویسند و می‌گویند آنها بی‌غیرت هستند باید بگویم غیرت بازیکنان‌مان را  امروز دیدید. تیمم از نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چهاردهمین تیم از نظر هزینه است. ما می‌خواستیم این تیم را آسیایی ببندیم. من گفتم لیاقت مردم آبادان این است که تیم آسیایی بسته شود. سپاهان چندین سال است با بازیکنان آنچنانی هم نمی‌تواند قهرمان لیگ شود.

 سپاهان با ۵ بازیکن درجه یک خارجی، ۸ سال نمی‌تواند قهرمان شود

ویسی اظهار داشت: بودجه ما ۸۰ میلیارد تومان است و سپاهان ۸ سال است که نمی‌تواند قهرمان شود با پنج بازیکن درجه یک خارجی؛ این انصاف نیست که اینگونه در مورد بازیکنان صحبت کنند ما یک بازی عقب‌مانده داریم. هیچ تیمی با میانگین یک امتیاز سقوط نمی‌کند. من تمام وقتم را گذاشته‌ام در هفت بازی ۷ امتیاز گرفتیم. من به عنوان یک مربی یا یک انسان می‌گویم که برخی نفع دارند و در صفحات مجازی علیه تیم می‌نویسند و وقتی نیستند می‌خواهند من را و امثال من را خراب کنند.

من بدهی‌ام را به فوتبال خوزستان داده‌ام

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: با قاسم‌پورها و سراجی‌ها بد تا کردیم. وقتی در تیم هستند هیچ کاری نمی‌کنند وقتی نیستند هم می‌خواهند امثال من را خراب کنند؛ این انصاف نیست. ما چه می‌بردیم، چه می‌باختیم چه مساوی می‌کردیم از آبادان می‌رفتم فیلم هم بازی نمی‌کنم همان‌هایی که گفتند به خاطر مردم آبادان بمان؛ من ماندم. دروازه‌بان ما ۲۰ ساله است کسی حرفی نمی‌زند. بازیکن ۱۹ ساله بازی می‌دهم کسی حرفی نمی‌زند. همه بازیکنان خوزستان هستند؛ بعد بخواهند به من فحاشی هم کنند دور از انصاف است. نه از مردم طلبکارم و نه بدهکار هستم. من بدهی‌ام را به فوتبال خوزستان داده‌ام. با شاهین اهواز قهرمان شده‌ام. بازیکن بودم با فولاد تا وقتی مربی بودم قهرمان شدیم. سرمربی تیم فوتبال خوزستان آبادان بودم هم برنده شدیم نفت آبادان در هفت بازی در لیگ برتر حفظ کردیم. من بدهکار فوتبال خوزستان نیستم اما انصاف نیست که با من و بازیکنانم اینگونه صحبت کنند. اگر می‌خواهید تحمل کنید بروید مربی بعدی را بیاورید از هیچکس هم ناراحت نیستم. نه مردم، نه رسانه و نه هوادار؛ ولی این انصاف نیست. من می‌روم مربی بعدی بیاید و امیدوارم موفق باشد هیچ سؤالی هم جواب نمی‌دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    آقای ویسی جان مادرت بیخیال مربیگری شو . یکبار توی زندگی ات شانس آوردی با استقلال خوزستان هنوز داری نون شو میخوری .اگه تیم ۸۰ م هزینه کرده مگه اجبارت کردند خوب قبول نمیکردی .هم میخواهی پول بگیری هم توی لیگ برتر مربیگری کنی هم دنبال شانس و اقبال هستی که خدا کمک کنه تیمت نبازه وقتی نتیجه نگرفتی بگی ما کل بودجه مون به اندازه یک بازیکن بزرگه .بدبختی اینکه امثالی مثل تو نمیخواهن قبول کنن که مربی نیستند و بزارن افراد باسواد و جون بیان
  • رضا IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    اونوقت تیم حکومتی کیسه بدون هیچ جامی این همه ولخرجی می کنه و فدراسیون و کمیته داوری هواشونو دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی