نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واحدی نیکبخت
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق استقلال گفت: با مشکلاتی که استقلال در ابتدای فصل داشت، هر پولی که بازیکنان و کادر فنی می‌گیرند حلال‌شان باشد.

علیرضا واحدی نیکبخت، بازیکن سابق استقلال درباره برد این تیم مقابل آلومینوم اراک در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال مقابل آلومینیوم اراک بازی خوبی را ارائه کرد و مستحق پیروزی بود. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم زیرا با تمام مشکلاتی که دارند توانسته‌اند بهترین نتایج را کسب کنند. امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشد تا ان‌شاء‌الله در پایان فصل این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

پولی که استقلالی‌ها می‌گیرند حلال است

او درباره این‌که آیا پیش‌بینی می‌کرد استقلال با وجود مشکلات چنین نتایجی کسب کند یادآور شد: همیشه دوست داریم استقلال نتیجه بگیرد. با مشکلاتی که استقلال در ابتدای فصل داشت، هر پولی که بازیکنان و کادرفنی می گیرند حلالشان باشد.

نکونام دنبال رکوردزدن نیست

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد نکونام در هفته اخیر لیگ برتر گفت: نکونام دنبال موفقیت با استقلال است و دنبال رکورد زدن نیست. خدا را شکر نتایجی گرفت که هواداران استقلال رضایت دارند. معلوم است نکونام عاشق کارش است و در این بین باشگاه و هواداران باید از او حمایت کنند تا به موفقیت برسد.

همه باشگاه‌ها تخلف کرده‌اند

واحدی نیکبخت درباره شکایت پرسپولیس از استقلال توضیح داد: تا زمانی که اتحادیه بازیکنان و مربیان نداشته باشیم همه از یکدیگر شکایت می‌کنند. در فوتبال همدیگر را قبول نداریم. باید بگویم همه باشگاها تخلف کرده‌اند و ضرر را تیم‌هایی می‌برند که دولتی هستند.

او درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر عنوان کرد: تا سیستم VAR نیاید اشتباهات داوری وجود خواهد داشت. دیدید که در لیگ قهرمانان اسیا از این سیستم استفاده می‌شود و باشگاه‌های ایرانی ضرر نمی‌کنند.

حق با نکونام است

بازیکن سابق استقلال درباره محرومیت نکونام از سوی کمیته انضباطی بیان کرد: تا جایی که شنیده‌ام بخشیده شده است. البته باید به نکونام حق بدهیم زیرا تا زمانی که یک مربی تحت فشار نباشد چنین حرف‌هایی نمی‌زند. نکونام حق داشت و اگر هم صحبتی کرده در چارچوب بوده است.

چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند؟ نیکبخت در پاسخ به این سوال گفت: استقلال و سپاهان و حتی تراکتور مدعی قهرمانی هستند. البته پرسپولیس هم خوب کار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جهان FR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    ما چکار کنیم که خبر ورزشی با امثال نیکبخت و شاهرخ بیانی به عنوان پیشکسوت تاج مصاحبه نکند؟از نظر هواداران کسانی که به تاج پشت کرده و پیراهن سرخکی های پایتخت را پوشیده اند پیشکسوت تاج نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی