نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیام صمیمانه رونالدینیو برای لیونل مسی پس از کسب هشتمین توپ طلا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم‌تیمی سابق مسی در باشگاه بارسلونا پیامی ساده اما صمیمانه در اینستاگرام نوشت و به اسطوره آرژانتینی تبریک گفت.

لیونل مسی برای هشتمین بار در دوران حرفه‌ای موفق خود برنده توپ طلا شد و بار دیگر ثابت کرد که چرا او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند. رونالدینیو که با مسی در بارسلونا بازی می‌کرد از این افتخار بسیار خوشحال شد و پیامی پر از محبت برای اسطوره آرژانتینی نوشت.

مسی با قهرمانی در جام جهانی ثابت کرد که رقیب ندارد، اما با کسب هشتمین توپ طلا نقطه پایانی بر بحث همیشگی بر سر مقایسه خودش و رونالدو گذاشت. مسی و رونالدو در مقطعی مساوی بودند، اما مدتهاست که اسطوره آرژانتینی پا را فراتر نهاده و از رونالدویی که ۵ توپ طلا به دست آورده پیشی گرفته است.

یکی از کسانی که پس از کسب هشتمین توپ طلای مسی به او تبریک گفت رونالدینیو بود که سابقه رفاقت و بازی با او را دارد. رونالدینیو که در سال ۲۰۰۵ برنده این جایزه شد، به مسی بابت این شاهکار بزرگ در اینستاگرام تبریک گفت تا به جهان بفهماند که چقدر به هم‌تیمی سابقش افتخار می‌کند. «تبریک میگویم لئو مسی، یک بار دیگر بهترین در دنیا!!!! خیلی برایت خوشحالم برادر.»

رونالدینیو در سال ۲۰۰۴ در رای‌گیری توپ طلا سوم شد و این جام به آندری شوچنکو از میلان رسید و دکو از بارسلونا و رونالدینیو در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. سال بعد، رونالدینیو پس از قهرمانی در لالیگا با بارسلونا و پشت سر گذاشتن فرانک لمپارد و استیون جرارد، توپ طلا را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی