طعنه محمد صلاح به برنده نشدن توپ طلا/ نگران نیستم چون بهترین بازیکن جهان من هستم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صلاح به جایگاهش در رتبه‌بندی توپ طلا واکنش نشان داد.

مهاجم مصری لیورپول به جایگاهش در رده‌بندی ۳۰ نامزد فهرست توپ طلا واکنش نشان داد. این بازیکن ۳۱ ساله گفت که به رتبه‌بندی اهمیتی نمی‌دهد؛ چرا که خود را بهترین بازیکن جهان می‌داند.

محمد صلاح در میان ۳۰ بازیکن برتر جهان در رده یازدهم قرار گرفت. او سال گذشته فصل فوق‌العاده‌ای داشت و به تیم فعلی‌اش کمک کرد تا در ۵۱ بازی ۳۰ گل به ثمر برساند و ۱۶ پاس گل بدهد.

با این همه تلاش او برای قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن برتر توپ طلا کافی نبود. اما این برای صلاح موضوع مهمی نیست زیرا در حال حاضر خودش را بهترین بازیکن جهان می‌داند.

محمد صلاح درباره جایگاهش در توپ طلا گفت: به هر حال این نظری است که اعلام شده است. اما در ذهنم، خودم را بهترین بازیکن جهان می‌دانم. این چیزی است که به خودم می‌گویم. نمی‌توانم بگویم که نمی‌خواهم توپ طلا را ببرم بهترین بازیکن فیفا نشوم. البته که می‌خواهم این جوایز را ببریم ولی اهمیتی ندارد که نتوانستم به آن برسم. مشکلی نیست، هر چیزی را که بخواهم معمولاً به دست می‌آورم. می‌دانم که بعداً برنده هر کدام خواهم شد، نگران نیستم.

صلاح از سال ۲۰۱۷ در لیورپول بازی می‌کند و توانسته با این تیم افتخارات زیادی از جمله قهرمانی و نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ جزیره را کسب کند.

باشگاه الاتحاد سخت تلاش کرد تا در تابستان سال جاری محمد صلاح را جذب کند و آخرین پیشنهاد خود را برای جذب محمد صلاح ارائه داد. سران این باشگاه عربستانی پیشنهاد ۲۱۵ میلیون پوندی را برای خرید صلاح ارائه دادند که بالاترین رقم در تاریخ فوتبال جهان است.

بیشتر بخوانید: مراسم توپ طلا ۲۰۲۳/ هشتمین توپ‌طلا در آغوش لیونل مسی/ اسطوره آرژانتینی جاودانه‌تر شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره جروق IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    واقعا حق محمد صلاح در لیست سه نفره بود.امباپه،هالند،صلاح. ولی یه فرق مهم هست.مسی حامی اسرائیل هست و محمد صلاح مسلمان هست برای همین چنین چیزی امکان نداره.توپ طلا پشتش فساد هست.بیشتر شبیه شو هست تا مراسم توپ طلا.این یک سناریو هست که از پیش نتیایجش تأیین شده.سیرک مسخره ای هست که دیگه شورش در آمده و برای همه تکراری شده.شرط بندی و رابطه و لابی و مافیا و سیاسیون در انتخاب تاثیر زیادی داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی