آرش رضاوند مقابل شمس آذر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال امروز پول برخی از بازیکنان این تیم را پرداخت نکرد.

چند بازیکن استقلال امروز تحت تاثیر مسائل داخلی در این باشگاه قرار گرفتند. در حالی که باشگاه استقلال به بازیکنان خود اعلام کرده بود که امروز مطالبات آن‌ها را پرداخت می‌کند، قبل از بازی استقلالی‌ها به دو دسته بازیکن تبدیل شدند؛ نفراتی که طلب خود را دریافت کردند و بازیکنانی که در کمال تعجب‌شان هیچ دریافتی نداشتند.

۵ بازیکن استقلال از جمله رضاوند و مهدی‌پور منتظر دریافت مطالبات‌شان بودند اما از آن جا که هنوز با کسر قراردادشان اعلام موافقت رسمی نکرده بودند، هیچ پولی به حساب‌شان واریز نشد. این اتفاق باعث ناراحتی استقلالی‌ها شد که چرا باشگاه خودسرانه طلب آن‌ها را پرداخت نکرده است.

حتی بعد از بازی هم آرش رضاوند در مصاحبه‌ای به این مسئله اشاره کرد و گفت: اگر این‌گونه بخواهند فشار بیاورند، قراردادمان را کم نمی‌کنیم.

به هر حال اقدام امروز باشگاه استقلال در روحیه و انگیزه چند بازیکن این تیم اثر گذاشت تا بازی این تیم تحت‌تاثیر این اتفاق هم قرار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس سوبله چوبله IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    منافع باشگاه و تیم مقدم و افضل بر هرچیزیست ،منافع تیم وقتی ایجاب میکند که قراردادها کم شود همه در هر سطحی که هستند باید همکاری یا فداکاری کنند ، اینکه بخاطر کسر قرارداد بازیکن بخواهد کم کاری کند پذیرفتنی نیست آنهم در حالیکه در بسیاری از کارخانجات و شرکتها کارگران و کارمندان تحت هر شرایطی چرخه تولید رو ولو به قیمت تاخیر و یا حتی عدم پرداخت حقوق همواره به گردش در آورده و از تعطیلی و خوابیدن تولید و کار جلوگیری میکنند ، یادمان باشد در شرایط سخت ، حفظ کار و موقعیت شغلی مهمتر از درآمد آن است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی