نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
ستاره پرسپولیس گل صنعت‌نفت را تأیید کرد/ خداراشکر داور این گل را قبول کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار با صنعت نفت آبادان اعلام کرد که فکر می‌کند توپ نفتی‌ها از خط دروازه پرسپولیس عبور نکرده است.

پرسپولیس در دقیقه ۹۴ دیدار با نفت آبادان گل دوم را دریافت کرد تا پیروزی را با تساوی عوض کند. در همین حال برخی هواداران پرسپولیس معتقد هستند که این گل به اشتباه اعلام شده است. به همین منظور تصویر پایین در فضای مجازی منتشر شده، تصویری که برخی با استناد به آن می‌گویند توپ از خط دروازه پرسپولیس رد نشده است.

برخی نیز همچون حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران اعلام کرده‌اند، این توپ از خط دروازه تیم پرسپولیس عبور کرده و تبدیل به گُل شده است.

شاید بتوان گفت جالب‌ترین اظهار نظر مربوط به علیرضا بیرانوند باشد که در مورد گل دوم صنعت نفت و آیا اینکه توپ از خط رد شد یا نه، گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که کمک داور پرچم را زد و گل صنعت نفت را قبول کردند. تا جایی که من خودم توپ را دیدم از خط رد شده بود. دم کمک داور گرم که این گل را گرفت ما هم زیر فشار هستیم. همه تیم‌ها روی ما اعتراض می‌کنند اما می‌خواهم چیزی به تیم‌های دیگر بگویم متأسفانه بی‌احترامی‌ها خیلی زیاد شده است، بازیکنان خیلی راحت به همدیگر بی‌احترامی می‌کنند. فقط یک چیزی خطاب به بازیکنان و کسانی که خطاب به بازیکنان پرسپولیس و باشگاه حرف‌های تند می‌گویند، بگویم. این را بدانید که اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند با شما قرارداد میلیاردی نمی‌بستند. این بازیکنان اینقدر قهرمانی آورده‌اند و قوی شده‌اند که هر باشگاه می‌آید به بازیکن ۲ میلیاردی ۳۰ میلیارد می‌دهد و باعث و بانی آن ما بازیکنان پرسپولیس هستیم که شما بازیکنان از تیم‌های دیگر پول خوب می‌گیرید. به خاطر این هم به آنها پول خوب می‌دهند و هزینه زیاد می‌کنند تا قهرمان شوند.

به هر حال این صحبت‌ها یک پوئن مثبت برای علیرضا بیرانوند محسوب می‌شود که به عنوان دروازه‌بان تیم پرسپولیس، حق مطلب را در مورد تیم شهرستانی صنعت نفت آبادان ادا کرد و گرچه طعنه‌هایی هم زد اما اعتراف داشت توپ از خط دروازه‌اش عبور کرده است.

در همین ارتباط بخوانید: عکس| جنجالی‌ترین تصویر دیدار پرسپولیس - صنعت نفت/ توپ از خط دروازه رد شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • پرسپولیس سرورته IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    اتفاقا خوب شد گل خوردیم، حواس بازیکنا جمع شد، قهرمانی تو لیگ دیگه برامون جذابیتی نداره.. مهم بازی جلوی استقلاله تاجیکستانه
    • اس اس قهرمان دو ستارا KR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      اتفاقا در جواب دوست پرسپولیسی بگم چون دستتون به جام و موفقیت آسیایی نمیرسه باید دلتون رو به همین قهرمانی داخلی که باذهزار لطف و حمایت بهتون اعطا میکنن دلخوش باشید
    • میلاد IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      هیچکدوم از مربیان و بازیکن پرسپولیس به گل نفت اعتراض نکردن و قبول کردن ، مربیان و بازیکنان تیم نفت هم دنبال اثباتش نیستن و اما تمام الاستقلالیها دنبال اثبات گل نفت هستن ،
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    پرسپولیس باید از این اتفاق در بازی با صنعت نفت خوب درس بگیرد تا در لیگ برتر و آسیا به مشکل نخورد دربازی با صنعت نفت پرسپولیس نیاز به گل اضافی نداشت می توانست بازی را در نیمه زمین مدیریت کند و برنده از زمین خارج شود اما عطش گل بیشتر کار دست پرسپولیس داد صنعت نفت هم با زیرکی هیچ نشانی از حمله برای زدن گل تساوی از خود نشان نداد تا پرسپولیس را به زمین خود بکشاند و با یک ضد حمله زهر خود را بریزد که با درایت اینکار را بخوبی انجام داد زیبایی فوتبال در همین است بازی با صنعت نفت می تواند یک کلاس درس برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باشد تا برای رسیدن به قهرمانی کمتر دچار اشتباه محاسباتی شوند و جا دارد به بازی های خوب تیم های ریشه دار مثل ملوان و صنعت نفت نیز تبریک گفت و از آنها خواسته شود به همین پیشرفت خود ادامه دهند
  • ... بی صفت دانیال IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    آخه توثانیه های آخرین چه دلیلی داشت بیان عقب.. دانیال مزخرف تومحوطه دفاع چه غلطی میخواد جزاینکه این چندین بازیه که یابه باختنمون میده یا آبروریزی به این بزرگی.. خدايا شکرت که دانی هم آدم خودشو حساب میکنه.. جاسوس سپاهان باید بره..
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    گل صنعت نفت هند بود و مردود بود
  • حسن DE ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    فقط من اینا می دانم که به تیم سپاهان چقدر داره ظلم میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی