نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۰ |
۰
۳ داور لیگ برتری محروم شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه داور لیگ برتری به خاطر اشتباهاتی که در هفته‌های گذشته داشتند و اشتباه آنها روی نتایج بازی‌ها تاثیر گذار بود هر یک به مدت ۴ هفته از قضاوت محروم شدند.

رئیس کمیته ی داوران محرومیت سه داور لیگ برتری به خاطر اشتباهات در بازی‌های هفته‌های اخیر را تایید کرد اما اسمی از آنها نبرد تا این داوران بعد از ریکاوری دوباره به مدار قضاوت برگردند.

درمصوبه ی اخیر کمیته داوران البته مقررر شد داوران پر اشتباه لیگ برتر به لیگ یک فرستاده شوند و داورانی که در لیگ یک سوت‌های خوبی می‌زنند، به لیگ برتر بر گردند.

خداداد افشاریان؛ رئیس کمیته ی داوران پیرامون اشتباه و محرومیت سه داور لیگ برتری گفت: هر داوری که اشتباهش نتیجه یک بازی را جابه‌جا کند با توجه به نمره‌اش با برخورد ما مواجه می‌شود. اگر هم خوب قضاوت کند، تشویقش کرده و بازی بهتری به او می‌دهیم. داورانی که یک بازی را جابه‌جا کرده باشند تا چهار هفته آینده به دلیل نمره ضعیف خود در اختیار ما نیستند. البته از آنجایی که می‌خواهند ریکاوری شوند و زود به لیگ برگردنند اسمی نمی‌برم.

گفته می‌شود یکی از تیم‌های داوری که با محرومیت مواجه شده‌اند تیم داوری بازی پرسپولیس در برابر گل گهر بود. در این بازی کمک داور دوم توپ بازیکن گل گهر که از خط دروازه رد شده بود را دستور به ادامه ی بازی داد و موجب تاثیرگذاری روی نتیجه ی به دست آمده در این بازی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی