عکس| حادثه تلخ آخرین دیدار استقلال مقابل تراکتور/ روزی که بازیکنان تیم عکس هم‌تیمی‌شان را روی لباس‌شان زدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به حواشی دیدار آخر استقلال مقابل تراکتور یادآور مصدومیت تلخ یکی از مهره‌های تاثیرگذار آبی‌پوشان تهرانی است.

رضا میرزایی مهاجم جوان تیم استقلال در آخرین دیدار تیم استقلال در فصل گذشته در شرایطی به میدان رفت که صالح حردانی در دقیقه ۱۳ دچار مصدومیت شد.

دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر گذشته مقابل تراکتور در شرایطی آغاز شد که در دقیقه سیزدهم صالح حردانی به علت ضربدیدگی شدید در ناحیه مچ پا قادر به ادامه بازی نبود. به همین علت ساپینتو(سرمربی وقت استقلال) رضا میرزایی که در پست دفاع راست نیز بازی می‌کرد را به میدان فرستاد اما در شروع نیمه دوم این دیدار (در تاریخ بیست و هشتم اردیبهشت ماه) یک اتفاق تلخ باعث پارگی رباط صلیبی رضا میرزایی شد.

میرزایی در دقیقه ۵۳ همان دیدار بر اثر برخورد با بازیکن حریف به شدت از ناحیه زانو احساس درد کرد و در نهایت با برانکارد از زمین خارج شد تا جای خود را به جعفر سلمانی بدهد. بلافاصله پس از آن دیدار از زانوی رضا میرزایی عکسبرداری و مشخص شد که رباط صلیبی‌اش پاره شده است.

عکس| حادثه تلخ آخرین دیدار استقلال مقابل تراکتور/ روزی که بازیکنان تیم عکس هم‌تیمی‌شان را روی لباس‌شان زدند!
لباس متحدالشکل استقلالی ها با تصویر رضا میرزایی

بازیکنان استقلال در مصاف بعدی خود در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران به یاد هم تیمی‌شان با لباس‌های سفید که تصویر رضا میرزایی روی آن نقش بسته بود به میدان رفتند تا با هم تیمی خودشان ابراز همدردی کرده باشند.

آخرین خبر در رابطه با رضا میرزایی این است که این بازیکن به تازگی تمرینات سبک خودرو چمن را آغاز کرده و گفته می‌شود تا بهمن ماه قادر به بازگشت به میادین خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی