نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
۵ |
۰
یورگن لوکادیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم هلندی اسبق پرسپولیس که با حکم فیفا به پرداخت جریمه علیه این باشگاه محکوم شد، ۹ روز دیگر برای انجام آن فرصت دارد.

 یورگن لوکادیا که علی‌رغم عملکردی درخشان در خط حمله پرسپولیس در تصمیمی عجیب از جمع سرخپوشان جدا شد و با شکایت به فیفا به دنبال دریافتی از این تیم بود، با شکایت متقابل این باشگاه محکوم شد.

مهاجم هلندی پرسپولیس پیش از دیدار دربی رفت و در شرایطی که تیم را با شوک بزرگی مواجه کرده بود، اردوی سرخپوشان را ترک کرد و در ادامه با فسخ قراردادش به همکاری خود پایان داد. با این حال باشگاه پرسپولیس نسبت به حرکت این مهاجم شکواییه خود را به فیفا ارسال کرد.

با این شکایت، یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه مواجه شد و باید این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند.

از فرصت اعلامی از سوی فیفا، ۹ روز دیگر باقی مانده و این در حالی است که لوکادیا به قراردادش با باشگاه چینی نیز پایان داده و اکنون باید دید چه واکنشی نسبت به انجام این حکم خواهد داشت و برنامه‌اش برای آینده چیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    این پول رو ازش بگیرید و ارزش بازگشت به پرسپولیس هم ندارد .اینقدر مرد نبود که اگه میخواست بره به هر دلیلی حداقل یک هفته صبر نکرد تا بعداز دربی بره . با چنین شخصی باید مثل خودش رفتار کرد .حیف از این فرصتی که به چنین اشخاصی داده میشه.
  • شمسعلی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    بشینید تا حتما واریز کنه...قراردادش تموم شده که هیچ.پول خودشم از باشگاه چینیش نگرفته که هیچ.باشگاهشم ورشکسته شده...بشین ببین کی کجا پول میده
    • ......! IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      پولش میکنیم تو نگران نباش!
    • شمس..جون IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      مثل اینکه شما بیشتراز خود لوکادیا آزادشدن این پول سودمیبری؟جناب!! تنها راه ندادن این جریمه به پرسپولیس این هست که لوکادیا دیگه باهیچ باشگاهی چه بعنوان بازیکن یامربی قراردادنبنده 👇افتاد
    • کاربر جدید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      شمسعلی جون ، لوکادیا بازیکن تشتک سازی تورغوزآباد نیست که بگه اگه فوتبال هم بزارم کنار هیچ اتفاقی براش نیفته ، اینا تا وقتی تو فوتبال هستن طرفدار دارن و درآمد در میارن ، ضمنا ورشکستگی یک باشگاه دلیل بر عدم پرداخت مطالبات نیست تا حد توان پرداخت میکنه بقیه رو خود بازیکن باید بده ، سواد نداری اینقدر افتاد افتاد نکن شمسی جون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی