نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
۹ |
۰
آل‌کثیر به پرسپولیس گل بزند، شادی می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد احمدزاده در دیدار حذفی سال گذشته سپاهان و پرسپولیس دروازه تیم سابقش را گشود اما شادی نکرد و فقط حلقه ازدواجش را بوسید!

در دیدار حساس روز یکشنبه آینده سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، چند چهره ویژه حضور دارند. شاید ویژه ترین چهره دیدار ال کلاسیکوی پیش رو، عیسی آل کثیر باشد.

سپاهانی‌ها رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، احسان پهلوان و شهریار مغانلو را نیز به عنوان بازیکنان سابق پرسپولیس در اختیار دارند اما این ۵ بازیکن پیش از این با پیراهن تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و فولاد خوزستان برابر سرخپوشان تهرانی به زمین رفته اند.

عیسی آل کثیر اما پس از چند فصل بازی در ترکیب پرسپولیس، حالا قرار است برای اولین بار برابر تیم سابق خود بازی کند.

عیسی آل‌کثیر، مهاجم جنوبی سابق پرسپولیس، که این فصل با قراردادی غیرمنتظره مسیرش را به سمت اصفهان تغییر داد، با سخت‌گیری سازمان لیگ نسبت به ارقام باشگاه و عبور از سقف قرارداد نتوانست در ۳ بازی ابتدایی فصل به فهرست طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شود، اما با تغییراتی در قرارداد و با وجود تمام اخبار و شایعاتی که درباره جدایی احتمالی این مهاجم به گوش می‌رسید، در نهایت آل‌کثیر در اصفهان ماندنی شده و برای تیم جدیدش در آسیا و لیگ برتر گلزنی کرد.

در دورانی که کارت بازی عیسی آل کثیر صادر نمی‌شد، دو باشگاه معروف لیگ برتری پرسپولیس و تراکتور با توجه به مشکلی که در ثبت قرارداد عیسی به وجود آمده بود، اندکی به جذب او امیدوار شده بودند. در این بین پرسپولیس اگرچه پروژه خود را روی جذب یک مهاجم خارجی متمرکز کرده، اما بازگشت عیسی می‌توانست خبری خوب برای کادر فنی این تیم مفید باشد.

با این وجود یحیی گل‌محمدی مخالف بازگشت آل‌کثیر بود و به شکلی کنایه آمیز در پایان بازی آلومینیوم در هفته اول مسابقات هم اعلام کرد، قرمزها بازیکنان سایر تیم‌ها را نخواهند گرفت!

این درحالی بود که همه می‌دانستند عیسی آل کثیر شاگرد محبوب یحیی گل محمدی است و سرمربی پرسپولیس، خیلی دوست داشت او حداقل این فصل می‌ماند و به تیمش کمک می‌کرد اما ترجیح داد به پیشنهاد سپاهانی‌ها پاسخ مثبت دهد.

مصاحبه طعنه آمیز یحیی گل محمدی، می‌تواند انگیزه مضاعفی برای عیسی آل کثیر برای بازی پیش رو باشد. به احتمال فراوان عیسی آل کثیر پیش از شروع مسابقه برای رخصت گرفتن، نزد یحیی گل محمدی خواهد رفت اما سئوال اصلی اینجاست: آیا در صورت گلزنی به پرسپولیس شادی می‌کند یا نه؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دا دا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    هرکاری بکنه مهم نیست چون خیلی ها بخاطر پول بیشتر رفته اند برای ما مهم ماندنی ها هستند فقط همین عیسی دیگر درقلب ها نیست می‌تواند هرکاری خواست بکند وپول بیشتری بگیرد مثل هاشمی نسب که جایی درمیان هواداران ندارد وهرچه زور می‌زند نمی‌تواند جایگاه مطمئنی پیدا کند چون ممکن است بخاطر پول بیشتر ازاین شاخه به آن شاخه بپرد آخرش بی آشیانه وآواره گردد
    • پرسپولیسی ام IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      عیسی هنوزم محبوب پرسپولیسی هاست واونایی که منطقی ان وازشرایط بد اقتصادی وسن عیسی فکرمیکنند به تصمیمش احترام میزارن
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    مهم نیست، دوست داشت خوشحالی بکنه، نخواست نکنه. عیسی عدد ورقمی نیس جلو نامه کبیره پرسپولیسه عزیز
  • سجاد خلاف IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    فردا تمام توپ ها یا تو هواست یا کنار دروازه ، نگران نباشید ، مثل بازیکنان قبلی ....
  • ع ق QA ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    عقده ای نیستیم اگر می خواهد عقده ای بشود فوتباله و ما فقط فوتبالی نگاه می کنیم طرفدار پرسپولیس نباید عقده ای و کینه ای و حسرت بدل مثل بعضی ها باشه البته انتظار نداریم اینها مثل استقلالی سابق ستون پنجم ما بشوند
  • اصغر IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    هر کس در هر باشگاهی که هس تعصب تیمشون میکشه از اونجا داره نون میخوره مگه سد جلال که از سپاهان امد پیروزی خوشحالی بعد گل را نداشت
  • ژوزف IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    در دنیای حرفه ای فوتبال این حرفها منسوخ شده،چندین بازیکن هم از سپاهان رفتن پیروزی ودارن بازی میکنن.سوال اینجاس چرا این منبع خبری یکطرفه به قاضی میره.چرا رسانه ها حق انصاف رو رعایت نمیکنن.در واقع یجور خود زنیه اینکار ها چون طبیعیه که مخاطب خودش رو از دست خواهد داد
  • کاچی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    ال کثیرفقط زمانی. که به دوچرخه گل میزنه خوشحالی میکنه خخخخ فکرنمیکنم فراموش کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی