نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۰ |
۰
کلوب| تیم ملی نوجوانان و یک پیروزی باشکوه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال نوجوانان ایران، عصر دیروز در چارچوب‌ رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف برزیل، قهرمان دوره قبل رقابت ها رفت و در اتفاقی عجیب و شگفت انگیز، بازی دو بر صفر باخته را سه بر دو برنده شد.

بسیاری از اهالی فوتبال هنگامی که قرعه نوجوانان ما در جام جهانی را مشاهده کردند، به این فکر کردند که ما با شکستی سنگین از برزیل و انگلیس به خانه برمی‌گردیم و ادامه جام جهانی را از تلویزیون تماشا می‌کنیم، اما بازی دیروز نگاه بسیاری را به تیم ما تغییر داد. تیم ایران ابتدا در نیمه اول با دو گل عقب افتاد و در نیمه دوم یک چهره کاملا متفاوت از خود نشان داد و با درخشش آرشا شکوری و مهاجمان خود، بازی را کاملا به نفع خود برگرداند.

بدون شک چنین بازگشتی مرهون تلاش کادرفنی و بازیکنانی با ذهنیت قوی است. حسین عبدی در این بازی نشان داد می‌تواند از یک اتفاق تلخ پیروزی شیرین بسازد و این بازی ثابت کرد که حسین عبدی چقدر بر روی ذهن بازیکنان خود کار کرده و به آنها انگیزه خوبی داده است. اما چیزی که واجب‌تر از این پیروزی است این است که بازیکنان در باد این برد نخوابند و هر چه زودتر به بازی‌های پیش رو و حتی مراحل بالاتر فکر کنند. بدون شک اگر نوجوانان ما بتوانند به مرحله بعد صعود کنند، این اتفاق تبدیل به یک دستاورد تاریخی در فوتبال ما خواهد شد.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی