نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سپاهان کجا پرسپولیس را خلع سلاح کرد/چرا یحیی گفت کلک خوردیم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل محمدی در کنفرانس قبل از بازی با سپاهان گفته بود پرسپولیس در نقل و انتقالات کلک خورد.

وقت آن رسیده تا یک‌بار دیگر عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات را مرور کنیم. تراکتور کلی بازیکن گرفت که خودشان هم دلیلش را نمی‌دانند! حتی پاکو خمز همان هفته اول گفت من نقش چندانی در بستن این تیم نداشتم. استقلال به جز مهرداد محمدی نتوانست بازیکن بزرگ دیگری بخرد و پرسپولیس هم فقط امثال کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی را خرید به طوری که یحیی گفته بود در نقل و انتقالات به پرسپولیس کلک زدند. اما سپاهان چه کرد؟ این تیم رضا اسدی را از تراکتور گرفت که امروز آن گل زیبا را زد و آل‌کثیر را از پرسپولیس گرفت تا روی نیمکت بنشاند اما پرسپولیس را مثل تراکتور خلع سلاح کرد! در واقع سیاست و استراتژی سپاهان در نقل و انتقالات کاملاً درست بود و ثابت کرد برای موفقیت فقط پول داشتن کافی نیست چون تراکتور، فولاد، گل‌گهر و حتی پرسپولیس و استقلال هم بدون پول نبودند. اگر از سپاهان ۴ امتیاز کسر نمی‌شد، این تیم حالا شرایط جدولی به مراتب بهتری داشت هرچند الان هم یک بازی عقب‌افتاده دارد و تازه به بازگشت ۲ امتیاز از آن ۴ امتیاز هم امیدوار است.
سپاهان برخلاف ۹۰ درصد باشگاه‌های ایرانی در فصل نقل و انتقالات «استراتژی» دارد و می‌داند چه کار می‌کند. بعضی از باشگاه‌ها که کلاً اختیارشان دست دلال‌هاست و بعضی‌های دیگر هم فقط از روی چشم و هم‌چشمی و بر اساس فشارهای فضای مجازی و پیج‌های هواداری بازیکن می‌خرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • فلانی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    مزخرف نگو،همین رضا اسدی واسه دو فصل ۱۱۰میلیارد گرفته
    • طوفان زرد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      بیرو ۱۲۰ گرفته
  • میلاد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    سپاهان ثابت کرد که پول ، رانت و حمایت دستوری رو همیشه داره و هرکاری بخواد میکنه و به کسی هم جواب نمیده . درامد پرسپولیس و استقلال از اسپانسرهاشون تامین میشه و همه هم میدونن چقدره . اما شما بگید درامد سپاهان از کجا تامین میشه و مبلغش چقدره و هزینه واقعی سپاهان چقدر بوده . سپاهان تا الان مدارک تیم سپاهان رو در سامانه کدال بارگزاری نکرده .
  • زیگزاگ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    داغم رو تازه کردی.من از دوستاران تراکتورم و تیم دومم هست.مدیرعامل بنا به دلایلی دست دلالها رو باز گذاشت تا بالانس تیم رو بهم بزنند در عوض تاثیرگذارترین یارشون ، اسدی رو که زیر بار حق دلالی نرفت، فراری دادند.
  • علی DE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    میشه بفرمایید یه تیم دولتی اینهمه پول استراتژی را ازکجا میاره؟
  • زرد قناری IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    سپاهان سالهای ساله که هم خوب ساپورت میشه هم خوب بازیکن میخره هم خوب سقف رو میترکونه ، پشتشون قرص و محکم است اما بازم آخر فصل هیچی نمیشن
  • امیر DE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    میدونین درد این فوتبال چیه؟ درد این فوتبال همین قلم مسموم شماست!!!! که واقعیت رو نمینویسین و وارونه جلوه میدین .استراتژی؟؟؟؟؟!!!!!هر سال میلیاردها تومن از زحمت کارگر بدبخت فولاد مبارکه هزینه کردن میشه استراتژی؟؟؟؟هر چی مهاجمه تو لیگ گرفته .الان کاوه رضایی کجاست ؟؟؟واقعا سپاهان شاهکار میکنه وقتی پول بی حد و اندازه دستشه هر سال میلیارد میلیارد پول بی زبون به میده به بازیکن قیمت کاذب بالا میبره و هیچ نهاد نظارتی هم کاریش نداره ؟؟؟؟هیچ وقت نمیاین بگین این تیم که یک صدم پرسپولیس و استقلال طرفدار نداره چطوری این همه قدرت داره که هر سال هنگفت هزینه میکنه و آخرش هم هیچی نمیشه واقعا سپاهان سرطان فوتبال ایرانه و متاسفم که طرفدارهای این دو تیم علیه مافیای اصفهان هیچ وقت هیچ وقت با هم متحد نشدن که حقشون رو بگیرن
    • رضا نامی US ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      درود بر شرفت دقیقا درست گفتی دم شما گرم
  • کیان IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    فوتبال حرفه ای است هیچ بازیکنی با پول اندک و‌گدا بازی به پرسپولیس نمی آیند همین درویش پیشنهاد فقط ۴ میلیاردی برای حفظ اسدی داشتند میدادند چون گل محمدی داشتند ۵ دقیقه ای از او استفاده میکردند !!! درویش و گل محمدی در حفظ خود بازیکنان پرسپولیس هم ناموفق بودند چه‌رسد به اخذ رضایت نامه یک بازیکن فوتبال !!!!
  • سلمان IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    اینط استراتژی به نظرت پول نمیخواد؟؟؟ این تا فقط تا حدودی در مورد تراکتور صدق میکنه که تازه اونا هم از جیب شخصی خرج میکنن.
  • قرمز مثل خون IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    سپاهان فقط پول داره.
  • عدالت خواه IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    از اونجایی که توانست داوران را مهار کند
  • مم IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    هیچ وقت سپاهان با تیم های دیگر مقایسه نکنید چون سپاهان باشگاه نه تیم ،دوما بودجه سپاهان از کارخانه فولاد مبارکه که متعلق به مردم اصفهان و بودجه سپاهان از مالیات ...تامین نمی شه که تهرانیا ناراحت می شوند که چرا سپاهان اینقدر خرج می کنه ،شما تهرانی‌ها هر چقدر دولت خرج تیم هاتون کنه بازم کمه مثل مرداب می مونید معلوم نیست پولها چطور خرج می شود و در نهایت با کمک داور قهرمان می شوید الان که در آسیا بازی می کنید دوپینگ نمی کنید چون اثراتش معلومه بعد از حذف از آسیا دوباره دوپینگ شروع می کنید و به اهدافتان می رسید با کمک تاج و داوران
  • رضا گل نقره IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    اون وقت پولشونو از کجا میاره.استراتژی رو خوب اومدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی